تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ کودک با افتادن از دست مادرش +تصاویر

مرگ بچه با افتادن از دست مادرش +تصاویر

تصاویر دردناکی که می‌بینید، توسط دوربین‌های مداربسته یک مرکز خرید در کشور ازبکستان گرفته شده‌اند که نشان می‌دهند چکونه یک مادر که مشغول به خرید در این مرکز خرید بود و دستش در هنگام استفاده از پله برقی پر بود، بچه خودش را از دست داد.

مرگ بچه با افتادن از دست مادرش +تصاویر مرگ بچه با افتادن از دست مادرش +تصاویر

این مادر در حالیکه از پله‌های برقی در ساختمان استفاده می‌کرد، شال و لباس بلندی پوشیده بود و در هنگام بالا رفتن، قسمتی از لباس او در پله‌ها گیر کرد و این مادر برای اینکه لباسش را جمع کند مجبور شد چند پله پایین بیاید اما وقتی که مشغول به انجام این کار بود و یکی از دستانش با خرید پر بود، بچه‌اش از دست دیگرش رها شد و بچه سقوط کرد.

مرگ بچه با افتادن از دست مادرش +تصاویر

گفتنی است؛ این مادر در هنگام استفاده از پله برقی در طبقه چهارم مرکز خرید بود و بچه او از ارتفاع 12 متری از دست او رها شد و جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ کودک با افتادن از دست مادرش +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..