تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




24 ساعت پرحادثه در جاده های کشور

به گزارش رکنا، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس Police راهور ناجا گفت: از عصر دوشنبه تا صبح امروز دو تصادف Crash مهم در جاده های کشور رخ داد که یکی از آن ها تصادف هفت وسیله ای منجر به فوت بوده است.
وی افزود: این تصادف که ساعت ١٧ دوشنبه در کیلومتر ١٧ محور سوادکوه-جوارک (مازندران) اتفاق افتاده باعث کشته شدن یک نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر شده است.
تصادف بین کامیون کشنده، دو دستگاه پراید، دو دستگاه وانت نیسان، کامیون کمپرسی و پژو ۴۰۵ اتفاق افتاده که مقصر آن راننده کامیون کشنده به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.
رحمانی همچنین درباره تصادفی که ساعت ٣:٢٠ بامداد سه شنبه در استان سمنان رخ داد، گفت: تصادف اتوبوس ولوو و کامیون بنز که در محور کیلومتر ٥٢ سمنان - دامغان اتفاق افتاد، باعث مجروح شدن دو نفر از سرنشینان اتوبوس شد که مقصر آن راننده اتوبوس به دلیل توجه نداشتن به جلو بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «24 ساعت پرحادثه در جاده های کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..