تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Yooka-Laylee گلد شد - عرضه برای کنسول نینتندو سوییچ نیز تایید شد

بازی Yooka-Laylee گلد شد - عرضه برای کنسول نینتندو سوییچ نیز تایید شد

استودیو پلی‌تونیک بالاخره توسعه بازی Yooka-Laylee را به پایان رسانده و بازی وارد مراحل تولید نهایی شده است. این بازی که با کمپین کیک‌استارتر موفقیت شده بود بودجه ساخت خود را فراهم آورد، حالا ۲۱ ماه پس از آغاز این کمپین روانه بازار خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

ساخت بازی Yooka-Laylee در واقع از سال ۲۰۱۲ آغاز شده و به علت مشکلات فنی نیمه‌کاره مانده بود. سپس استودیو پلی‌تونیک در سال ۲۰۱۵ میلادی کمپین کیک‌استارتری به راه‌انداخت تا این بازی را نجات دهد و موفق شد با سرعتی باورنکردنی بودجه‌ای ۳ میلیون پوندی برای ادامه راه خود فراهم کند.

 

چندی پیش سازندگان این بازی تاریخ عرضه این بازی را رسما اعلام کردند و حال با اتمام مراحل توسعه، این بازی بالاخره گلد شد و در زمان مشخص شده روانه بازار خواهد شد. اصطلاح گلد شدن به معنی تمام شدن مراحل ساخت بازی و شروع مرحله کپی شدن بر روی دیسک است. استودیو پلی‌تونیک خطاب به حامیان این بازی گفت:

 

ما بدون پشتیبانی طرفداران، حامیان، خانواده و دوستان صنعت گیم نمی‌توانستیم به جایگاه کنونی خود برسیم. باز هم به خاطر اشتیاق فراوان شما برای استودیو ما سپاس‌ گذاریم.

 

یک فرم نظرخواهی برای حامیان کیک‌استارتری بازی Yooka-Laylee فرستاده خواهد شد تا به این وسیله پلتفرم مورد نظر خود و یکی از دو نسخه فیزیکی یا دیجیتالی را انتخاب کنند. شایان ذکر است که پلی‌تونیک، کنسول نینتندو سوییچ را به پلتفرم‌هایی که این بازی پشتیبانی خواهد کرد، اضافه کرده است.

 

استودیو پلی‌تونیک برای ساخت نسخه نینتندو سوییچ در حال همکاری نزدیکی با کمپانی نینتندو است. این استودیو ضمن تشکر از کاربران این پلتفرم و حمایت آن‌ها، گفت که تیم توسعه‌دهنده بازی در تلاش است، این پلتفرم مکانی عالی برای تجربه بازی Yooka-Laylee باشد.

 

بازی Yooka-Laylee در تاریخ ۲۲ فروردین سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Yooka-Laylee گلد شد - عرضه برای کنسول نینتندو سوییچ نیز تایید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..