تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: تازه ترین تصاویر از مراحل پیشرفت ساختمان جدید اپل

تماشا کنید: تازه ترین تصاویر از مراحل پیشرفت ساختمان جدید اپل

امروز به پایان ماه ژانویه رسیده ایم و از همین رو، ویدیوی تازه ای از مراحل پیشرفت ساختمان جدید اپل به رسم ماه های پیش انتشار یافته است. در این ویدیو شاهد پیشرفت های چشمگیر در برخی قسمت های این ساختمان هستیم. با تک شات همراه باشید.


در ویدیویی که ماه پیش منتشر شد، دیدیم که به علت نامساعد بودن آب و هوا، پیشرفت در این پروژه با کندی روبرو شده بود. اما حالا شاهد آن هستیم که آب ناشی از بارندگی فروکش کرده و کار در ساختمان و اطراف آن از سر گرفته شده است.
همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید، ساختمان توسعه و تحقیقات اپل اکنون دارای مسیر ورودی و روشنایی در اطراف خود است. تونل اصلی حمل و نقل نیز اکنون دارای پیاده رو شده است و درخت هایی در اطراف آن کاشته اند. همچنین، فضای سبز در کنار مرکز ورزشی ساختمان نیز آماده شده است.


در بیرون ساختمان، کارگران از جرثقیل برای اتصال سایه بان ها استفاده می کنند و برخی دیگر از قسمت ها اکنون نهایی شده اند. تخمین زده می شود که در حال حاضر حدود هفتاد درصد از پنل های خورشیدی در جای خود قرار گرفته اند. همچنین، پارکینگ ها نیز شکل و شمایل خود را پیدا کرده اند و کارگران خودروهای خود را در آنجا پارک کرده اند.


اپل امیدوار است در سال جاری میلادی ساخت این مرکز جدید را به پایان برساند و دوازده هزار نفر از نیروی خود را در آن مستقر کند. البته اپل همچنان ساختمان های دیگر خود در این منطقه را حفظ می کند اما نقش این ساختمان جدید از همه مهم تر خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: تازه ترین تصاویر از مراحل پیشرفت ساختمان جدید اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..