تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم سینمایی «Splinter Cell» با فرانچایز «James Bond» و «Jason Bourne» تفاوت خواهد داشت

فیلم سینمایی «Splinter Cell» با فرانچایز «James Bond» و «Jason Bourne» تفاوت خواهد داشت

طی ماه‌های اخیر، خبرهای چندانی در مورد فیلم سینمایی «اسپلینتر سل» (Splinter Cell) منتشر نشده است، اما به هر حال، حضور تام هاردی در نقش شخصیت اصلی این فیلم قطعی می‌باشد. به تازگی، باسیل ایوانیک تهیه کننده فیلم «اسپلینتر سل» در مصاحبه با وب سایت Collider، اطلاعاتی را در مورد وضعیت کنونی این پروژه ارائه کرده است. برای آگاهی از جزئیات این خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

ایوانیک تاکید کرد که شکست تجاری فیلم «فرقه حشاشین» (Assassin's Creed) در گیشه سینمای امریکا، هیچ تاثیری بر روند تولید فیلم «اسپلینتر سل» نداشته است. او همچنین اعلام کرد که فیلمنامه‌ «اسپلینتر سل» پس از تایید تام هاردی در این پروژه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ایوانیک می‌افزاید:

 

در حال حاضر، فیلمنامه «اسپلینتر سل» را در اختیار داریم. متن آن کمی طولانی است اما بهترین فیلمنامه‌ای است که تاکنون ارائه شده است. این نسخه تا حدودی با انتظارات هاردی مطابقت دارد. ما آن را طی چند هفته آینده در اختیار او قرار خواهیم داد و امیدواریم که امسال بتوانیم این پروژه را به نتیجه برسانیم.

 

به احتمال فراوان، خط داستانی فیلم «اسپلینتر سل» به طور کامل از ماجراهای بازی‌های ویدیویی آن پیروی نخواهد کرد. ایوانیک در این باره خاطر نشان می‌کند:

 

نکته چالش برانگیز در مورد فیلم «اسپلینتر سل» این بود که اطلاعات دقیقی از پیشینه شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی آن ارائه نشده است. البته این موضوع جنبه مثبتی هم دارد، زیرا این امکان را برایمان فراهم کرد تا بتوانیم شخصیت ‌پردازی را مطابق با سلیقه خودمان انجام دهیم. من فکر می‌کنم که فیلم «اسپلینتر سل» مانند دیگر فیلم‌های اکشنِ تام هاردی، از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود و این دقیقاً همان چیزی است که ما می‌خواهیم.

 

ایوانیک انتظار ندارد که فیلم «اسپلینتر سل»، حال و هوایی شبیه به مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» (James Bond) یا «جیسون بورن» (Jason Bourne) داشته باشد. او در این باره می‌گوید:

 

فرانچایز «جیمز باند» طی سال‌های متمادی بازآفرینی شده است. مجموعه فیلم‌های «جیسون بورن» هم ویژگی‌های خاص خود را دارند. ما می‌خواهیم از نظر ضرب‌آهنگ، شخصیت‌های منفی و حال و هوای داستان از این فیلم‌ها فاصله بگیریم و حرف تازه‌ای را برای گفتن داشته باشیم.

 

در حال حاضر، تاریخ اکران فیلم «اسپلینتر سل» مشخص نشده است.

Tom Hardy Splinter Cell Photo
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم سینمایی «Splinter Cell» با فرانچایز «James Bond» و «Jason Bourne» تفاوت خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..