تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مانور مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در ویستان پایین خرمدره

برگزاری مانور مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در ویستان پایین خرمدره

استان‌ها > زنجان - مانور مقابله با خطر شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان، مدیر کل دامپزشکی استان،فرماندار شهرستان و با حضور روسای ادرات شهرستان در روستای ویستان پایین خرمدره برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا حیدری، رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرمدره از برگزاری مانور مقابله با خطر شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان خرمدره خبر داد.
وی افزود: گشت های شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خرمدره به منظور کنترل وضعیت زیستگاه های طبیعی شهرستان در حال انجام و موارد مشکوک را با دامپزشکی شهرستان در میان گذاشته و مقابله با شیوع احتمالی بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان هستند واز شهروندان محترم خواست در صورت مواجهه با لاشه پرندگان وحشی می توانند مراتب را به شماره تلفن 35531960 اطلاع دهند.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرمدره در پایان گفت:خوشبختانه تاکنون مورد مشکوکی در استان زنجان مشاهده نشده است.

46

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مانور مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در ویستان پایین خرمدره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..