تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش مکمل‌های غذایی پرخطر بدون نسخه پزشکی

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تهیه مکمل های غذایی در شهر های مختلف، معمولا به 2 روش صورت می گیرد؛ مراجعه به فروشگاه های مکمل غذایی و مراجعه به داروخانه ها. استفاده از این مواد اخیرا در بین جوانان بالاخص ورزشکاران طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

به گفته مسئولان بهداشت و درمان کشور، خرید این مکمل ها از طریق داروخانه ها مطمئن تر از فروشگاه هایی است که مورد تایید وزارت بهداشت نیستند.

دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو درباره نظارت بر این مکمل ها در داروخانه ها و فروشگاه های غیر معتبر گفت: سازمان غذا و دارو از طریق مراجع غذایی پیگیر این موضوع است و قرار است در آینده با واحدهای متخلف به صورت جدی برخورد شود. پیشنهاد ما به ورزشکاران خرید مکمل از داروخانه های سطح شهر است.

گفتنی است؛ فروش مکمل های غذایی مورد تایید وزارت بهداشت در داروخانه ها منعی ندارد، اما زمانی این کار تخلف محسوب می‌شود که داروخانه اقدام به فروش مکمل های جنسی بدون نسخه پزشک کند.

تحقیقات میدانی ما در بسیاری از داروخانه های شهر گواهی بر فروش غیر قانونی هورمون های جنسی بدون نسخه پزشک بوده است.

در یکی از گزارش‌های میدانی که با دوربین مخفی تهیه شد، وارد یکی از داروخانه های منطقه غرب تهران شدیم و درخواست مکمل بدنسازی هورمونی کردیم و فروشنده نیز بدون مطالبه هیچ نسخه ای، مکمل تستوسترون را تحویل داد.

این در حالی است که داروخانه هایی از فروش هورمون تستوسترون بدون نسخه پزشک امتنا کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش مکمل‌های غذایی پرخطر بدون نسخه پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..