تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بکوشیم راهنمایان جهانی سفرای فرهنگی ایران شوند

بکوشیم شرایطی را فراهم کنیم تا #راهنمایان #گردشگری جهان به عنوان سفرای #فرهنگی #ایران باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، معاون امور عمرانی استانداری اصفهان و قائم مقام ستاد تسهیلات سفر این استان در سومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان ویژه ستاد نوروز 1396 در راستای سفر راهنمایان گردشگری عضو کنوانسیون راهنمایان جهانی به اصفهان تأکید کرد: «بکوشیم شرایطی را فراهم کنیم تا راهنمایان جهانی به عنوان سفرای فرهنگی ایران باشند.»

محمدعلی طرفه در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر تأکید کرد: این ایام خدایی در تاریخ ایران جاودانه خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر راهنمایان گردشگری عضو کنوانسیون راهنمایان جهان به اصفهان در هفته آینده تأکید کرد: «این رویداد، اقدامی ارزشمند در راستای ارائه توانمندی ها و ظرفیت های ایران در حوزه های مختلف فرهنگی و عمرانی است».

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به حضور دو روزه این راهنمایان در استان تاریخی اصفهان، تمامی نهادها و ارگان های ذی ربط موظف اند تلاش کنند ظرفیت ها و جذابیت های استان به این راهنمایان معرفی شود.

معاون استاندار و قائم مقام ستاد هماهنگی سفر استان همچنان تأکید کرد: «بکوشیم تا با معرفی درست و کامل ظرفیت های خود، این راهنمایان به عنوان سفیر فرهنگی ایرانیان، توانمندی های جمهوری اسلامی ایران را به جهان معرفی کنند.»

پیش از سخنان معاون استاندار اصفهان، مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان، نیز در این جلسه گفت: «هرساله همه کشورها هزینه های سنگینی را برای حضور در نمایشگاه و رویدادهای مختلف بین المللی جهت معرفی کشور خود هزینه می کنند، لکن با حضور صدها راهنمای گردشگری از سراسر جهان، فرصت معرفی ایران با کمترین هزینه به جهانیان فراهم آمده است.»

در ادامه نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان مواردی همچون امکانات موقت اقامت توسط فعالان گردشگری و خانه مسافر بررسی و درنهایت گزارشی از فعالیت های کمیته های نه گانه ستاد سفر ارائه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بکوشیم راهنمایان جهانی سفرای فرهنگی ایران شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..