تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصابت موشک بالستیک به پایگاه متجاوزان در دریای سرخ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، نیروهای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن ضربه سنگینی بر پیکره متجاوزان و مزدوران سعودی وارد کردند.

در همین راستا، یک منبع نظامی یمن اعلام کرد که یگان موشکی نیروهای یمنی یک فروند موشک بالستیک به پایگاه مزدوران سعودی در جزیره «زقر» واقع در دریای سرخ شلیک کردند که منجر به هلاکت ۸۰ مزدور سعودی و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر از آنها شد.

نیروهای یمن شب گذشته نیز یگان دریایی وابسته به ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن یک کشتی جنگی متجاوزان سعودی را که مردم و شهروندان یمنی را آماج حمله قرار می داد، در مقابل سواحل الحدیده واقع در غرب یمن هدف قرار داد. یک منبع نظامی یمنی در همین رابطه تاکید کرد که این کشتی سعودی حامل ۱۷۶ سرباز و افسر بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصابت موشک بالستیک به پایگاه متجاوزان در دریای سرخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..