تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات شیائومی ردمی Pro 2 لو رفت!

ردمی پرو را می‌توان یک نسخه آزمایشی از جانب شیائومی دانست، این اسمارت‌فون با نمایشگر OLED ساخت چین و دوربین دوگانه توانست از این آزمایش با موفقیت عبور کند. حالا نسل دوم این هندست قرار است جانشینی شایسته و قدرتمند برای این اسمارت‌فون باشد، از آن‌جا می‌توان این اسمارت‌فون را شایسته نامید زیرا به‌تازگی مشخصاتی از ردمی پرو 2 منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

اسمارت‌فون شیائومی ردمی Pro 2 ظاهرا به دوربین دوگانه مجهز نخواهد بود. به عبارت دیگر شیائومی تصمیم گرفته است که از یک سنسور قوی‌تر استفاده کند. سنسور دوربین به کار رفته در این اسمارت‌فون IMX 362 ساخته سونی است که 12 مگاپیکسلی بوده که بزرگی پیکسل‌های آن به 1.4µm می‌رسد. این سنسور هم‌چنین از قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel بهره‌مند است.

از جمله دیگر تغییراتی که در نسل دوم شاهد آن هستیم استفاده از یک باتری بزرگ‌تر است. حجم باتری در شیائومی ردمی پرو 2 به 4500 میلی‌آمپر رسیده است و هم‌چنین در این نسل یک نسخه با رم 6 گیگابایتی را شاهد هستیم. نسخه با 6 گیگابایت رم ردمی پرو 2 از 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و قیمت آن به 260 دلار می‌رسد. نسخه ارزان‌تر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که با قیمت 230 دلار فروخته خواهد شد. لازم به ذکر است قیمت این اسمارت‌فون به نسبت نسل اول با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم کاهش یافته است.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات شیائومی ردمی Pro 2 لو رفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..