تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




25 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد دیر بوشهر واگذار شد

به گزارش ایرنا، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دیر روز سه شنبه در این آیین در روستای 'الی شمالی' گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و با کار جهادی 25 واحد مسکن روستایی احداث و در اختیار مددجویان زیر پوشش این نهاد قرار گرفت.
مسلم انیژپور با بیان اینکه این واحدها با همکاری سپاه پاسداران احداث شده است، ادامه داد: هر واحد مسکونی 50 مترمربع زیربنا دارد و برای ساخت آن 250 میلیون ریال هزینه شده است.
وی بیان کرد: در سال جاری 107 طرح شامل احداث مسکن روستایی، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و حمام ، تعمیرات، کمک به تکمیل مسکن روستایی با اعتباری 9 میلیارد و 730 میلیون ریال برای مددجویان این شهرستان اجرا شده است.
فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: توجه به ساخت مسکن روستایی یکی از برنامه های موثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری کمیته امداد است.
سرهنگ میرزا احمدی افزود: در سال جاری 70 واحد مسکونی مددجویان سهمیه شهرستان دیر است که با همکاری سپاه پاسداران و کمیته امداد امام شهرستان تاکنون 25 واحد از آن آماده و تحویل مددجویان شد.
وی گفت: همچنین برای حمایت از مددجویان کمیته امداد 54 جهیزیه هر کدام به مبلغ 100میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام از طرف سپاه پایداران در نظر گرفته شده است.
فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر اضافه کرد: مسئولان در زمینه کارهای جانبی این واحدها و تامین نیازهای ضروری خانواده ها حمایت کنند.
7207/6043** خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «25 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد دیر بوشهر واگذار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..