تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند تولید و توزیع مواد روانگردان در پایتخت

کد خبر: ۴۷۲۱۴۶

۹۳۰  بازدید

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی از انهدام باند ساخت مواد روانگردان معروف به باند "کژدم‌های اتوبان" در عملیات شب گذشته پلیس در منطقه خاور شهر تهران خبر داد و گفت: در این عملیات، ۳۶ کیلو شیشه و ۱۰۰ لیتر محلول شیشه کشف شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی از انهدام باند ساخت مواد روانگردان معروف به باند "کژدم‌های اتوبان" در عملیات شب گذشته پلیس در منطقه خاور شهر تهران خبر داد و گفت: در این عملیات، ۳۶ کیلو شیشه و ۱۰۰ لیتر محلول شیشه کشف شد.

سردار "زاهدیان" در تشریح این خبر، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند ساخت و تولید مواد روانگردان "شیشه" در اطراف شهر تهران، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند اعضای این باند به نام "کژدم های اتوبان" را شناسایی کنند، افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد، سرکرده این باند تحت پوشش مشاغلی نظیر "نمایشگاه خودرو و فروشگاه مواد پروتئینی"، مواد روانگردان را توزیع می کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا ادامه داد: ماموران شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه، سرکرده این باند را به همراه دو نفر دیگر از همدستانش در منطقه "خاور شهر" تهران دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات،۳۶ کیلوگرم شیشه، ۱۰۰ لیتر محلول و مقادیر قابل توجهی مواد اولیه و پیش ساز شیشه کشف و چهار دستگاه خودرو توقیف شد.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در خاتمه از دستگاه قضائی رسیدگی سریع به این پرونده را خواستار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند تولید و توزیع مواد روانگردان در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..