تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور تیموریان در اصفهان شایعه است

کد خبر: ۴۷۲۱۴۵

۱۴۴۴  بازدید

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان در خصوص نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه به نکاتی اشاره کرد.

وبسایت نود: یعقوب پیری مدیر رسانه ای تیم سپاهان، در خصوص حضور آندرانیک تیموریان بازیکن استقلال تهران، در اصفهان برای پیوستن به این تیم گفت: درست است که استقلال از خرید بازیکن محروم است، ولی ما قصد خرید آندرانیک تیموریان را نداریم و اینکه گفته شده ایشان برای پیوستن به تیم فوتبال سپاهان، در اصفهان هستند، کاملا اشتباه است و من این مسئله را تکذیب می کنم.

مدیر رسانه ای سپاهان در خصوص وضعیت علی کریمی (هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان) برای بازگشت به جمع طلایی پوشان هم گفت: باشگاه سپاهان به دنبال بازگرداندن علی کریمی به جمع بازیکنان خود بود، ولی به دلیل اینکه کریمی مبلغ بالایی از باشگاه سپاهان، به عنوان حقوق، درخواست کرد، باشگاه نتواست انتظارات مالی ایشان را قبول کند، و انتقال کریمی به نصف جهان هم منتفی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور تیموریان در اصفهان شایعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..