تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتاميه جشنواره تئاتر فجر هم با ياد شهدای آتش‌نشان آغاز شد

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی و پنجمين جشنواره تئاتر فجر هم به ساعات پايانی خود نزديك می‌شود. این قدیمی‌ترین هنر در میان مجموعه رقابت‌های هنری فجر است که در شاخه‌های موسیقی، فیلم، تجسمی، شعر و نمایش برگزار می‌شوند. جالب است که قدیمی‌ترین جشنواره هنری دنیا در یونان باستان هم مربوط به تئاتر بوده است.

جشنواره تئاتر فجر امسال هم، مثل سال گذشته به دبيری سعيد اسدی برگزار شد. در طول اين ده روز برگزاری جشنواره؛ سالن های تئاتر يكی پس از ديگری نمايش‌های داخلی و خارجی را به نمايش می گذاشتند و همه تئاتری ها چشم به روز اختتاميه اين جشنواره دوخته بودند. روزی كه از ميان نامزدهای دريافت جايزه در بخش های مختلف جشنواره (بين الملل، مرور، جوانان و آثار محيطی) برگزيدگان معرفی شوند.

انتظارها به سر رسید. امشب برگزيدگان جشنواره تئاتر فجر در دوره سی و پنجم در تالار وحدت به روی صحنه می‌روند و جوايز خود را دريافت می‌كنند. با ما همراه باشيد در گزارش لحظه به لحظه اختتاميه سی و پنجمين جشنواره تئاتر فجر؛

****

18:57 با گذشت حدود سی دقیقه از زمان اعلامی آغاز مراسم، هنوز آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فجر آغاز نشده است.

19:00 مهمانان اختتامیه یکی یکی می رسند ... رضا کیانیان، سعید اسدی، مرضیه برومند، حسین فرخی از حاضران در تالار وحدت هستند. هم اكنون وزير ارشاد و علي مرادخاني هم به جمع حاضران اضافه شدند.

19:02 مراسم به طور رسمي با قرائت قرآن و پخش سرود ملي آغاز شد.

19:07 اختتاميه جشنواره تئاتر فجر با ياد شهدای آتش نشان حادثه پلاسكو آغاز شد.

19:09 تصاويري به ياد ماندني و خاطره انگير از بهمن 1357 و پيروزي انقلاب اسلامي در سالن اختتاميه جشنواره تئاتر فجر به نمايش در آمد.


19:11 احسان كرمي اجراي مراسم را به دست گرفت و در همان ابتداي كار اعلام كرد كه برنامه طولاني را خواهند داشت و ميكروفوني در كار نيست. احسان کرمی گفت: ۲۰۰ دقیقه کنداکتور بسته ایم، پس من به جای کاندیداها همه جوایز را به خانواده ام، به هنرمندان و اساتید تئاتر تقدیم می کنم ...

19:14  تيزر سي و پنجمين جشنواره تئاتر فجر پخش شد.

ادامه دارد/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتاميه جشنواره تئاتر فجر هم با ياد شهدای آتش‌نشان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..