تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندرهایی از تویوتا سوپرا 2019 منتشر شد

طبق جدیدترین خبرهای منتشرشده، تویوتا قصد دارد خودروی اسپرت سوپرا را احیا کند، این خودرو پلتفرم یکسانی با بی ام و Z4 خواهد داشت.

خودروی اسپرت جدید تویوتا، بر پایه‌ی پلتفرمی ساخته خواهد شد که با همکاری این شرکت با بی‌ام‌و توسعه یافته است. به‌نظر می‌رسد تولید این خودرو به مراحل نهایی خود نزدیک می‌شود.

این خودرو، طبق پیش‌بینی‌ها سوپرا نام‌گذاری و به‌نوعی باعث احیای دوباره‌ی این نام خواهد شد. بنابر گزارش‌های جدید، نسخه‌ی کانسپت این خودرو در نمایشگاه خودروی توکیو در سال جاری به نمایش گذاشته می‌شود و بعد از مدت‌زمانی کوتاه، به تولید خواهد رسید. تصاویر جاسوسی جدیدی نیز از این خودرو منتشر شده است؛ اما انجمن اینترنتی سوپرا MKV، تصاویر رندری از این تصاویر جاسوسی تهیه کرده‌اند که باعث درک بهتر و نگاهی اجمالی به نمونه‌ی اولیه و طرح نهایی این خودروی استتارشده می‌شود.

تویوتا سوپرا 2019 رندر

رندر تهیه‌شده، به‌وضوح از کانسپت تویوتا FT-1 الهام گرفته شده است، هرچند این تصویر رندر خودروی اسپرت جدید تویوتا را به‌صورت غیرمستقیم به نمایش می‌گذارد. درمیان نشانه‌های برگرفته‌ از کانسپت یادشده، می‌توان به طرح چراغ‌ها که دارای طرحی بیرون‌زده و سطحی همراه با جزئیات است، اشاره کرد. بدون شک تویوتا چندین شگفتی برای طراحی نهایی این خودرو خواهد داشت.

کانسپت تویوتا FT-1

متأسفانه این خودروساز جزئیات بسیار کمی در مورد خودرو منتشر کرده است. انتظار می‌رود این خودرو به بیش از یک نوع پیشرانه مجهز شود،که یکی از آن‌ها، پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی مجهز به توربوشارژر دوقلو و نسخه‌ی دیگر هیبریدی است .

تویوتا سوپرا 2019 رندر

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این خودرو در کنار همتای خود یعنی بی‌ام‌و Z4 در کارخانه‌ی مستقل MAGNA Steyr واقع در شهر گراتس اتریش تولید خواهد شد. به‌ اشتراک‌گذاری یک کارخانه‌ی تولید بین این دو شرکت، اهمیت خودروهای اسپرت گران‌قیمت را حتی با توجه به تیراژ تولید کم آن‌ها نشان می‌دهد. همچنین به گوش می‌رسد که قیمت خودروی اسپرت تویوتا بیشتر از شورولت کوروت خواهد بود، هرچند امیدواریم این رقم فقط برای پیشرانه‌های قدرتمندتر باشد.

تویوتا سوپرا 2019 رندر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندرهایی از تویوتا سوپرا 2019 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..