تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپتاپ X550UI ایسوس با سخت افزار AMD از راه می رسد

شرکت ایسوس به نظر می‌رسد قصد داشته در لپ‌تاپ آینده X550UI خود به جای بهره‌گیری از پردازنده اینتل و تراشه گرافیکی انویدیا، از پردازنده و تراشه گرافیکی AMD استفاده کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

دو شرکت انویدیا و AMD تولیدکنندگان لپ‌تاپ را در زمینه پردازنده و تراشه گرافیکی پشتیبانی می‌کنند و در CES 2017 نیز عمده لپ‌تاپ‌هایی که معرفی می‌شد از گرافیک پاسکالی انویدیا بهره می‌برد. اما در این میان شرکت دل لپ‌تاپ Alienware را با تراشه گرافیکی پولاریس AMD رونمایی کرده بود.

شرکت AMD به نظر می‌رسد قصد داشته همکاری خود را گسترش داده و  لپ‌تاپ‌های بیشتری را با تراشه گرافیکی خود همراه سازد. یکی از آنها X550UI ایسوس بوده که باتوجه به وب‌سایت Cursorpedia.com، ایسوس قرار است از پردازنده و گرافیک AMD در این محصول به کار گیرد.

گزارش می‌گوید X550UI به تراشه گرافیکی RX 460، پردازنده بریستول ریج FX-9830P با توان مصرفی ۲۵ واتی ، حافظه رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی DDR4 ، هارد درایو ۱ ترابایتی، صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی FHD و وزن ۲٫۴۵ کیلوگرمی مجهز است.

گفته می‌شود قیمت لپ‌تاپ X550UI ایسوس ۷۰۰ دلاری خواهد بود.

notebookcheck

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپتاپ X550UI ایسوس با سخت افزار AMD از راه می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..