تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه انتصاب جدید در مناطق آزاد

سه انتصاب جدید در مناطق آزاد

رکنااقتصادی: اکبر ترکان در احکامی جداگانه «علیرضا موحدی» را به عنوان «معاون توسعه مدیریت»، «محمدرضا توسلی» را به عنوان «معاون حقوقی و امور مجلس» و «علی شمس اردکانی» را به عنوان «مشاور دبیر در امور بین الملل» منصوب کرد.در حکم «علیرضا موحدی» آمده است: نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «معاون توسعه مدیریت» منصوب می شوید.

در این حکم خاطرنشان شده است: اجرای برنامه های تحول اداری، توانمندسازی سرمایه های انسانی، پیگیری امور حسابرسی سازمان های مناطق آزاد، بررسی مقدماتی صورت های مالی و گزارش عملکرد سازمان های مناطق، برگزاری جلسات کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق و تمهید مقدمات لازم برای تشکیل شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان مجمع عمومی سازمان های مناطق، برنامه ریزی و سازماندهی امور اداری و مالی و اتخاذ تدابیر لازم برای پشتیبانی از فعالیت های دبیرخانه و ساماندهی دبیرخانه مکاتبات از اهم مسئولیت های جنابعالی به شمار می رود که انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های موجود و همکاری سایر معاونین و مدیران دبیرخانه و مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اولویت های کاری آن حوزه قرار گیرد.

در حکم «محمدرضا توسلی» نیز آمده است: نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه منصوب می شوید.ترکان خطاب به معاون جدی حقوقی و امور مجلس مناطق آزاد نوشته است: تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، تنظیم و ارائه به موقع لوایح مرتبط با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، پیگیری مستمر مسائل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی، تعامل مستمر با معاونت حقوقی ریاست جمهوری، بررسی مسائل و مشکلات حقوقی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و پیشنهاد اصلاحات لازم در قوانین و مقررات، تنقیح قوانین و مقررات مرتبط و بروز رسانی مستمر مجموعه قوانین مناطق از اهم مسئولیت های جنابعالی است.

همچنین در حکم «علی شمس اردکانی» آمده است: با عنایت به سوابق ارزنده علمی و عملی جنابعالی در دیپلماسی بین الملل و عرصه های اقتصاد انرژی جنابعالی را به عنوان «مشاور اینجانب در امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی» منصوب می کنم.

ترکان نوشته است: امید آنکه سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بتوانند از توانایی ها، ارتباطات و سوابق شما حداکثر برخورداری را داشته، با ارشادات حضرتعالی سامان چشمگیری در دوره ی پسابرجام برای پویایی در میدان های اقتصاد مقاومتی را کسب کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه انتصاب جدید در مناطق آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..