تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تازه ترین رنکینگ آسیایی تیم‌های باشگاهی/ پرسپولیس بهترین تیم ایران، استقلال نوزدهم آسیا

تازه ترین رنکینگ آسیایی تیم‌های باشگاهی/ پرسپولیس بهترین تیم ایران، استقلال نوزدهم آسیا

در تازه ترین رده بندی برترین تیم های آسیایی تیم های ایرانی جایی در 10 تیم ابتدایی ندارند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در صدر برترین های فوتبال باشگاهی آسیای تیم الاهلی عربستان سعودی قرار دارد، تیمی که با 1629 امتیاز صدرنشین است. گوانجگو دوم است و تیم جونبوک کره جنوبی نیز در رده سوم قرار گرفته.

هیچ یک از تیم های ایرانی در 10 تای نخست قرار ندارند. در این جدول تیم پرسپولیس با 1530 امتیاز دوازدهم است و تیم های تراکتورسازی و استقلال نیز در رتبه های شانزدهم و نوزدهم قرار دارند.

پرسپولیس با 1530 امتیاز جای تراکتورسازی را در صدر جدول بهترین تیم های ایرانی گرفت تا در آستانه نبرد بزرگ دو تیم،تیم نخست ایران شود.پرسپولیس که در حال حاضر صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر ایران هم محسوب می‌شود در رده بندی تیم های آسیایی هم 5 پله صعود کرد و در رده دوازدهم ایستاد.

صعود چشمگیر سرخپوشان به رنکینگ جهانی هم کشیده شده و شاگردان برانکو که در رده بندی قبلی تیم 241 جهان بودند در آپدیت جدید به رتبه 206 صعود کردند. در این میان تراکتورسازی که طی ماههای اخیر صدرنشین تیم های ایرانی در رنکینگ جهانی بود در رتبه بندی جدید، ضمن اختصاص رتبه دوم تیم های کشورمان به خود در رنکینگ آسیایی هم یک پله سقوط کرده و در جایگاه شانزدهم قرار گرفته است. استقلال مانند رتبه بندی قبلی همچنان تیم نوزدهم آسیا و سوم ایران محسوب می شود.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تازه ترین رنکینگ آسیایی تیم‌های باشگاهی/ پرسپولیس بهترین تیم ایران، استقلال نوزدهم آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..