تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور شهردار تهران در جلسه شورا و پاسخگویی به ابهامات پلاسکو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در بخشی از جلسه امروز که به تصویب دو فوریت تشکیل کمیته حقیقت یاب حادثه پلاسکو اختصاص داشت با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مسئولان شهری و آتش نشانی برای امدادرسانی و آوار برداری حادثه، بررسی ابعاد حادثه پلاسکو را دغدغه همه مسئولان و مردم دانست و گفت: متاسفانه برخی درصدند درخصوص حادثه پلاسکو خود را دغدغه‌مندتر از دیگران نشان دهند.

وی اقدام برخی افراد را ناشی از مشاوره‌های اشتباه به اعضای شورای شهر دانست. وی بروز این گونه اقدامات را متاثر از انتخابات پیش رو دانست و گفت: برخی اعضای شورا تنها به دنبال انتفاع شخصی و معرفی خود می‌باشند. راستگو تصریح کرد: حادثه پلاسکو دغدغه تمام مسئولان و اعضای شوراست نه فقط یک جناح سیاسی خاص.

راستگو در دامه بر این نکته تاکید کرد که در حادثه پلاسکو مسئولان و اعضای شورا درصدد خدمت و رسیدگی بوده‌اند و این که یک گروه و جناح را مسئول‌تر بدانیم صحیح نیست.

راستگو عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تاکد بر اینکه پیش از این دو کمیته درخصوص حادثه پلاسکو تشکیل شده است خواستار شد که اگر برخی اعضای شورای شهر عضو این کمیته‌ها نیستند، تعداد اعضای این کمیته‌ها افزایش یابد.

الهه راستگو عضو عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران همچنین بر ضرورت حضور شهردار تهران در جلسه شورای شهر برای پاسخگویی به مباحث مربوط به حادثه پلاسکو و برخی ابهامات و سوالات اعضای شورای شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الهه راستگو امروز در سخنانی دیگر خود در جلسه شورای شهر تهران، با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان، نبود مدیریت یکپارچه شهری در حادثه پلاسکو را محسوس دانست و خواستار شد که با رویکردی فراجناحی به ابعاد این حادثه پرداخته شود.

وی حادثه پلاسکو را یادآوری بی‌توجهی به هشدارهایی دانست که نادیده گرفته شدند و فاجعه پلاسکو رقم خورد.

وی با بیان اینکه پلاسکو اولین حادثه شهر نبوده و آخرین هم نخواهد بود گفت: آنچه در میان تمامی این حوادث بیش از هرچیز خودنمایی می کند کشف سوال بی‌جوابی است، مقصر کیست؟

راستگو قصور اصلی در حادثه پلاسکو را موازی‌کاری دانست و بر ضرورت وجود مدیریت یکپارچه شهری برای نتیجه‌گیری درست تاکید کرد.

راستگو گفت: پلاسکو تنها یکی از هزاران ساختمان این شهر بود و علاء الدین هم پلاسکوی دیگری است. ساختمان آلومینیوم نیز درصورت بی پاسخ ماندن تذکرات ارسالی، پلاسکویی دیگر خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهرتهران همچنین ضرورت به‌روزرسانی تجهیزات آتش نشانی و جایگزینی امکانات از دست رفته آتش‌نشانی تهران را مورد تایید قرار داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور شهردار تهران در جلسه شورا و پاسخگویی به ابهامات پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..