تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۴۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در گرمه اجرا می شود

ساعت: 16:55 منتشر شده در مورخ: 1395/11/12 شناسه خبر: 1022269

فرماندار شهرستان گرمه گفت: بیش از ۲۴۰ برنامه داخلی و ۳۰ عنوان برنامه محوری در دهه فجر امسال در شهرستان گرمه اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، حمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، بزرگان انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی گفت: آنچه که امروز این انقلاب را پابرجا و استوار نگه داشته حضور مردم در تمامی مراحل بوده است که هر جا مردم احساس نمودند که این انقلاب و نظام به آنان نیاز دارد با حضور خود پشتوانه ای قوی برای استواری نظام شده اند.

وی در ادامه به  بیان ویژگی های  انقلاب اسلامی ایران  پرداخت و اسلامی بودن، اتکا به پشتوانه قوی مردمی، عدم وابستگی و پافشاری بر اهداف را از مهمترین این ویژگی ها بیان نمود.

علی محمدزاده ایام الله دهه فجر را فرصت مناسبی برای  بیان دست آوردهای انقلاب دانست و بر لزوم حضور باشکوه کلیه اعضا در برنامه ها تاکید نمود.

فرماندار شهرستان گرمه از افتتاح 36 پروژه با اعتبار 105 میلیارد ریال در این ایام در شهرستان گرمه خبر داد و گفت: این پروژه ها با حضور مسئولان استانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: بیش از 240 برنامه داخلی و 30 عنوان برنامه محوری در دهه فجر امسال در شهرستان گرمه اجرا می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۴۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در گرمه اجرا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..