تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی الهه حصاری با یک انگشتر عجیب!

تاریخ نشر : سه شنبه 12 بهمن 1395 مشاهده : 93 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

سلفی الهه حصاری در خودرو شخصی اش

سلفی الهه حصاری

الهه حصاری با انتشار عکس زیر نوشت : با با ترديد همه چيز خراب است اما با احتياط همه چيز تحت كنترل است ...پس ترديدنكن چون مى لغزى و از كنترل خارج مى شى

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری (زاده ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ - تهران) بازیگر ایرانی است.

'الهه حصاری ليسانس زبان انگليسى و فوق ديپلم تريبت بدنى ،در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می‌باشد.

 چهره ها در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

بررسی تیپ و استایل ظریف و خانمانه الهه حصاری +تصاویر

عکس دونفره و جالب فرزاد حسنی در کنار الهه حصاری

تناسب اندام به شیوه الهه حصاری

الهه حصاری (بازیگر سینما) برادر نداشته اش را هم دید !!

خانم ها به الهه حصاری انتقاد دارند آقایان به بهداد !!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی الهه حصاری با یک انگشتر عجیب!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..