تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرگذشت کره ماه از ابتدا تاکنون + فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه نزدیک ترین سیاره به ما است و برخی از نظریه ها حاکی از آن است که ماه در اصل قسمتی از زمین بوده است و پس از جدا شدن به دلیل جاذبه زمین در مدار سیاره ما قرار گرفته است.

 بسیاری از مردم میخواهند بدانند این سیاره پر رمز و راز و دوست داشتنی چگونه به وجود آمده است و چه بر آن گذشته است.

شکل گیری ماه  و تغییرات آن را تا کنون به مراحل زیر تقسیم میکنند:

شکل گیری ماه ( 4.5 میلیارد سال قبل) ایجاد حفره عظیم آیتکن در قطب جنوب ماه (4.3 میلیارد سال قبل) شکل گیری ساختاری / بمباران شدید شهابی (4.1 تا 3.8 میلیارد سال قبل) دوره فعالیت های آتشفشانی (3.8 تا 1 میلیارد سال قبل) ایجاد دهانه های آتشفشانی میانی (3.8 تا 1 میلیارد سال قبل) تشکیل دهانه های برخورد شهابی (1 میلیارد سال قبل تا کنون) و ثبات نسبی کنونی

این مراحل را به ترتیب در ویدئو زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام /



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرگذشت کره ماه از ابتدا تاکنون + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..