تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان سفر ترامپ به لندن مشخص نشده است

به گزارش افکارنیوز،

 سخنگوی نخست وزیر بریتانیا گفت سفر رسمی رئیس جمهور آمریکا به بریتانیا چند ماه دیگر خواهد بود.

به نوشته اسکای نیوز، سخنگوی دولت بریتانیا گفت هنوز هیچ زمان مشخصی برای سفر رسمی دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا به بریتانیا تعیین نشده است.

ترزا می نخست وزیر بریتانیا در سفر به آمریکا دعوت رسمی ملکه از ترامپ را به وی اعلام کرد که این مساله با واکنش‌های تند مردمی در داخل بریتانیا مواجه بود.

طی دو روز گذشته طوماری در پارلمان بریتانیا به راه افتاد و خواستار ممنوعیت سفر ترامپ به بریتانیا شد که تا کنون بیش از یک و نیم میلیون امضا داشته است.

همچنین در چندین شهر بریتانیا تظاهرات مردمی علیه سفر ترامپ به این کشور به راه افتاد اما دولت اعلام کرده بود از دعوت ترامپ خشنود است و آن را لغو نمی‌کند.

این اعتراضات مردمی در بریتانیا بعد از آن به جریان افتاد که دونالد ترامپ فرمانی را امضا و دستور داده بود اتباع 7 کشور مسلمان از جمله ایران از ورود به آمریکا منع شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان سفر ترامپ به لندن مشخص نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..