تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع اف‌بی‌آی از نحوه انتشار اطلاعات حساس

اداره تحقیقات فدرال آمریکا با دفاع از نحوه انتشار اطلاعات حساس خصوصا درباره عملیات‌های تروریستی در سراسر این کشور، گفت که افشای چنین اطلاعاتی می‌تواند مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

به گزارش  خبرگزاری آسوشیتدپرس، در پی حمله تروریستی سن برناردینوی ایالت کالیفرنیا در سال ۲۰۱۵ که ۱۴ کشته بر جای گذاشت و دو عامل مهاجم کشته شدند، پلیس فدرال آمریکا برای بازگشایی رمز آیفون یکی از آنها وارد عمل شد و نهایتا موفق به انجام این کار شد.

وزارت دادگستری آمریکا اوایل همین ماه اسناد شدیدا سانسور شده‌ای از چگونگی باز کردن قفل آیفون مهاجم حمله سن برناردینو منتشر کرد. این اقدام در واکنش به درخواست رسانه‌های آمریکایی از جمله آسوشیتدپرس، وایس مدیا و گانت انجام شد.

از جمله اطلاعاتی که در اسناد اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) سانسور شده بود، این بود که چه مقدار پول به آن کسی پرداخت کرده که قفل آیفون مهاجم را باز کرد.

اف‌بی‌آی با دفاع از سانسور اطلاعات “محرمانه” گفته است که چنین اطلاعاتی می‌تواند مورد سوءاستفاده “گروه‌های متخاصم” قرار بگیرد. 

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع اف‌بی‌آی از نحوه انتشار اطلاعات حساس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..