تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گِله‌های نمایندگان مجلس از اژه‌ای

کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در مورد جلسه صبح امروز اعضای فراکسیون ولایی مجلس با سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت : صبح امروز فراکسیون ولایی مجلس با حضور بیش از ٧� نماینده برای تعامل بیشتر برگزار شد که سخنگوی قوه قضاییه گزارشی را در خصوص مشکلات موجود ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای اژه ای از نمایندگان درخواست کمک کرد تا با تعامل بیشتر با یکدیگر مشکلات موجود را حل و فصل کنند.همچنین خواستار جلسات دو طرفه بیشتر با یکدیگر شدند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان حاضر نسبت به عدم برخورد با قضات متخلف گله مند بوده و به سخنگوی قوه قضا نیز اعلام کردند،گفت: نمایندگان از این موضوع که چرا تحقیق و تفحص هایی که به قوه ارسال می شود رسیدگی نمی شود و عدم انجام مجازات نسبت به این پرونده ها گله کردند.

وی با بیان اینکه سخنگوی قوه قضاییه از نمایندگان خواست تا از لحاظ قوانین و مقررات به آنها کمک کنند،تصریح کرد: آقای اژه ای خواستار داشتن یک نماینده پارلمانی شد و این موضوع را دلیل کاهش ارتباط و تعامل با مجلس دانست.

کوچکی نژاد در پایان در مورد صحبت هایی که در خصوص فیش های نجومی شد نیز خاطر نشان کرد: صحبت هایی  در مورد مفاسد اقتصادی شد که نمایندگان سوالاتی پرسیدند و سخنگوی قوه قضاییه نیز حق را به نمایندگان داد و به حجم بالای کار اشاره کرد که با ادامه این جلسات امیدواریم مشکلات موجود حل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گِله‌های نمایندگان مجلس از اژه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..