تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلاس‌های میلیاردی و تفرقه بین مسئولان مردم را نسبت به نظام دلسرد می‌کند

ساعت: 15:25 منتشر شده در مورخ: 1395/11/12 شناسه خبر: 1023017

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه از اختلاس میلیاردی مدیران و تفرقه بین آنها بعنوان دو تهدید نگران کننده و عامل دلسردی مردم به نظام یاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان، صبح امروز در دیدار با مردم ومسئولان دستگاههای اجرائی که در محل بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی نسبت به نظام و آرمانهای امام و شهدا همچنان استوار و پایبند هستند و در لحظات حساس با حضور در میدان مجاهدت های خود را نشان می دهند، اما اختلاس مدیران و تفرقه بین آنها دو تهدید جدی است که زمینه نگرانی مردم و دلسردی به نظام را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: مردم در رسانه های و سایت های خبری اخبار مفاسد اقتصادی و اختلاس های میلیاردی را با حرف اول اسم افراد می شنوند و این در حالی است که دادگاههای برخی از آنان علنی برگزار می شود و این موضوع مردم را به نظام و انقلاب بدبین می کند.

فاطمیان اذعان کرد: مردم به دبنال پیاده کردن سیره و روش حضرت علی(ع) در جامعه هستند آنجا که در مقابل مسئولان فاسد گفت: "آبرویت را می برم و دستت را قطع می کنم"

دبیر ستاد دهه فجر تربت حیدریه از اجرای 500 برنامه فرهنگی دراین ایام خبر داد و بیان داشت: از این تعداد 100 ویژه برنامه با محوریت دستگاههای اجرائی، هیئت های مذهبی و اصناف و بازاریان برگزار می شود.

در ادامه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تربت حیدریه از افتتاح و کلنگ زنی 101 طرح عمرانی دردهه فجر خبر داد و افزود: این طرح ها با 31 میلیارد و 874 میلیون ریال هزینه در حوزه های بهداشت و درمان، عمران شهری، آب و فاضلاب، مخابرات، بهسازی و عمران، توزیع برق، احیاء و مرمت قنوات و نیز ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

مهدی ناصری با بیان اینکه از این تعداد 24 طرح کلنگ زنی خواهد شد، گفت: بیشترین تعداد طرح های افتتاحی با 55 طرح مربوط به بخش مرکزی است و بخش های رخ، کدکن و بایگ نیز به ترتیب با 28، 14 و چهار طرح در رتبه های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلاس‌های میلیاردی و تفرقه بین مسئولان مردم را نسبت به نظام دلسرد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..