تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله صدیقی : روحانیون با روحیه انقلابی به مردم خدمت کنند

به گزارش ایرنا ، آیت الله کاظم صدیقی روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و روحانیون این شهر با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: داشتن روحیه انقلابی و دینی موضوع بسیار مهمی است که باید همواره به آن توجه داشت.
وی ادامه داد: خوشبختانه این روحیه جهادی ، انقلابی و دینی همواره در بین مردم و علمای دارالعباده یزد به خوبی وجود داشته و تداوم دارد.
امام جمعه موقت تهران در ادامه به ویژگی های شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اشاره و گفت: آن حضرت همواره دارای روحیه انقلابی بودند و رمز موفقیت ایشان در بنا نهادن انقلاب اسلامی همین بود.
صدیقی گفت: مطالبی که همواره از سوی حضرت امام خمینی (ره) مطرح می شد بر اساس همان روحیه دینی و انقلابی بوده و باید این سیره همواره ماندگار بماند.
امام جمعه موقت تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از روحانیون توقع دارند که با روحیه جهادی و انقلابی راه حضرت امام (ره) را ادامه دهند.
صدیقی گفت: روحانیون باید همچنان با قدرت در راستای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ، سیره امام خمینی (ره) و توصیه های مقام معظم رهبری فعالیت کنند.
آیت الله صدیقی در سفر یکروزه خود به یزد همچنین در جمع دانشگاهیان و مردم در یادواره امام جماعت مسجد جامع نجف آباد سخنرانی خواهند داشت.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله صدیقی : روحانیون با روحیه انقلابی به مردم خدمت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..