تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقق تصویر واقعی "برنج باسم&am

سیداحمد به‌حق، رئیس هیأت‌مدیره انجمن واردکنندگان برنج در نشست مشترک واردکنندگان برنج و هیأت تجاری هند به میزبانی سفارت هند گفت: بازدید مسئولان تجاری و دولتی ایران از مزارع و کارخانه‌های برنج در هند و همچنین برگزاری نمایشگاه اختصاصی هند در ایران برای تحقق تصویر واقعی برنج باسماتی بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش شمانیوز:سیداحمد به‌حق، رئیس هیأت‌مدیره انجمن واردکنندگان برنج نیز در این نشست با بیان اینکه حمایت اصولی از تولید امری مورد تأیید و حمایت هر ایرانی آگاه و میهن دوست است، گفت: بخشی از این حمایت باید در قالب ایجاد بستر مناسب برای کاهش قیمت تمام شده برنج باشد تا گرانی لجام‌گسیخته ایجاد شده توسط جمعی سودجو از کمبود برنج مورد نیاز در بازار، منجر به خارج شدن برنج از سفره مردم ایران نشود.

وی در عین حال اظهار امیدواری کرد تا صادرکنندگان نیز به معاملات برد - برد توجه کنند و در امر سرمایه‌گذاری و انتقال دانش فنی کاشت، داشت و برداشت برنج داخلی ایران و مدیریت تأمین منابع ایران، ملاحظات مد نظر ایران را نیز به جای آورند.

به‌حق  2 پیشنهاد را به برای اعتمادسازی و توسعه روابط ایران و هند در زمینه برنج به هیات تجاری هند ارائه داد و گفت: نخست جهت رفع هرگونه سوءتفاهم در ابتدا و پیش از پایان سال، طرف هندی با دعوت از مسئولان سازمان غذا و دارو، جهاد کشاورزی و سازمان تجارت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بازدید از مزارع و کارخانه‌ها، تصویر واقعی برنج باسماتی را به نمایش گذارند و دوم اینکه با برگزاری نمایشگاه هند در ایران در بهار سال ۹۶ با کارشناسان و فعالان اقتصادی و همچنین مردم ایران، ارتباط روردرویی برقرار سازند./فودنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقق تصویر واقعی "برنج باسم&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..