تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند: بازی با تراکتور از دربی حساس‌تر است/ استقلال هم می‌تواند قهرمان شود

بیرانوند: بازی با تراکتور از دربی حساس‌تر است/ استقلال هم می‌تواند قهرمان شود

ورزش > لیگ برتر - دروازه‌بان پرسپولیس گفت: استقلال هم یکی از رقبای ما برای رسیدن به قهرمانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در نشست خبری گفت: تا اینجا بازی های خوبی انجام داده ایم و مزد زحمات‌مان را گرفته‌ایم. یکشنبه هم بازی سختی داریم ولی تراکتورسازی هم مثل همه تیم‌ها است. این تیم یکی از مدعیان قهرمانی است و امیدوارم با کمک هواداران و تمریناتی که داریم برنده شویم.
بیرانوند در خصوص عملکرد خود و کلین‌شیت‌های که انجام داده است گفت: مربی من زحمات زیادی می‌کشد و 2 ماه مصدوم بودم. همه رسانه‌ها من را سوژه کرده بودند. آنها می‌گفتند بیرانوند به فکر خودش نیست که با دست گچ گرفته تمرین می‌کند یا حرف‌های دیگری می‌زدند اما من خیلی چیزها می‌دانستم و تمرین می‌کردم. در این 2 ماه زیر نظر ایگور تمرین کردم و ما در تمرین گلر داشتیم که با 2 دست شیرجه می‌زد اما من با یک دست این کار را انجام می‌دادم. خوشحالم که در نهایت خوب برگشتم و امیدوارم با ادامه روند موفقیت‌آمیزمان به قهرمانی برسیم.
دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص دیدارهای حساس این تیم مقابل تراکتورسازی و استقلال گفت: ما اصلا به بازی با استقلال فکر نمی‌کنیم و برای‌مان بازی با تراکتورسازی خیلی مهم است. بعد از بازی با صبا 2 روز استراحت کردیم و امروز اولین جلسه تمرینی را انجام دادیم. به نظرم بازی با تراکتور از بازی با استقلال حساس‌تر است و حتی می‌تواند 9 امتیاز داشته باشد. به نظرم در این بازی هر تیمی برنده شود می‌تواند به قهرمانی لیگ نزدیک شود و به همین خاطر است می‌گویم این بازی 9 امتیاز دارد.
او درباره رقبای پرسپولیس برای قهرمانی گفت: به نظرم تیم‌هایی که تا پنجم جدول حضور دارند رقبای پرسپولیس برای قهرمانی هستند. هنوز چیزی تمام نشده است. 8 بازی مانده و ما باید حواس‌مان به همه بازی‌ها باشد. درست است که 13 امتیاز با استقلال فاصله داریم ولی آنها رقیب ما هستند و جان گرفته‌اند. من با علی منصوریان 5 سال کار کردم و او هر روز با تیمش کار می‌کند و اگر این تیم راه بیفتد سخت به تیم‌های دیگر باج می‌دهد. منصوریان می‌خواهد شخصیت استقلال را بالا ببرد و من در تیم امید و نفت تهران تجربه کار کردن با او را دارم و می‌دانم دوست دارد تیم‌هایش رو به جلو بازی کند.
بیرانوند در مورد حضورش در مراسم عروسی وحید امیری گفت: وقتی به مراسم عروسی امیری رفتم آنقدر شلوغ بود احساس می‌کردم به مراسم‌های سخنرانی برای انتخابات رفتم. وقتی وارد شدم سر از آشپزخانه در آوردم. مردم نشان دادند چقدر لطف دارند. این دو روز برای امیری نعمت بود او هر وقت می‌خواست مراسم بگیرد یا با اردوی تیم ملی یا با مسابقات باشگاهی روبرو می‌شد. مراسم امیری یکی از بهترین خاطرات بود.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند: بازی با تراکتور از دربی حساس‌تر است/ استقلال هم می‌تواند قهرمان شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..