تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیرضا بیرانوند: وحید را سکه باران کردم

علیرضا بیرانوند می‌گوید:وحید را سکه باران کردم چون او سلطان است و هر چقدر برای او کار انجام بدهم کم است.

علیرضا بیرانوند

 علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس که در راه بازگشت از خرم‌آباد به تهران بود، با تعریف از عروسی صمیمی‌ترین دوستش که ساقدوش او بود، گفت: «وحید را سکه باران کردم. او سلطان است و هرچقدر برای او کار انجام دهم کم است.»
بیرانوند به بازی‌های پرسپولیس و اینکه از آنها به عنوان شانس اول قهرمانی نام برده می‌شود، گفت: «امسال تیم خوبی داریم و همه همقسم شدیم که قهرمان شویم.»
متن کامل گفت‌و‌گوی بیرانوند را در زیر بخوانید:

صبا را هم که شکست دادید؟
بازی سختی بود. صبا در نیم‌فصل دوم خیلی تغییر کرده است، آنها در نیمه اول ما را خیلی اذیت کردند ولی رفته رفته ما بر بازی مسلط شدیم و توانستیم با استفاده از برتری خودمان و زدن دو گل آنها را شکست دهیم و یک قدم به قهرمانی نزدیک تر شویم.

صحبت از قهرمانی شد، خیلی‌ها می‌گویند یک اراده پشت پرسپولیس است تا قهرمان شود. خصوصا به قضاوت داوران اشاره دارند!
 این حرف‌ها دیگر نخ‌نما شده است. وقتی نتیجه نمی‌گیرند و از رقابت با ما عاجز هستند مجبور می‌شوند از این حرف‌ها بزنند. در این فصل پرسپولیس بیشتر از همه تیم‌ها از داوری متضرر شده است، مثل بازی با گسترش فولاد که به گواه تمام کارشناسان. دو پنالتی ما را نگرفتند یا اینکه بازیکن آنها دو اخطار گرفت و تا آخر بازی در زمین بود! بنابراین نباید به این حرف‌ها توجه کرد.

دربازی با صبا رامین توپ را از خط بیرون کشید آیا او واقعا توپ را از روی خط بیرون زد ؟
شما شک نکنید که توپ اصلا گل نشد. رامین روی خط ایستاده بود و این هم دفعه اول او نیست که چنین توپ‌هایی را از روی خط بیرون می‌کشد، کمک داور هم دقیقا روی خط ایستاده بود و اگر گل شده بود بدون درنگ اعلام گل می‌کرد.

یکبار دیگر هم کلین شیت کردی؟
این لطف خدا و نیز کمک تمام بچه‌هاست. من به تنهایی نمی‌توانستم چنین کاری کنم. البته باید بگویم مهم کلین شیت من نیست، مهم نتیجه گرفتن تیم است.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از تو تعریف کرده و گفته که جزو ۵۰ گلر برتر دنیا هستی؟
ایشان به من لطف دارند. من تمام سعی خودم را می‌کنم که بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس انجام دهم. امیدوارم بتوانم این راه را ادامه دهم و هواداران را خوشحال کنم. البته تمرینات ایشان هم با من در پیشرفتم بسیار کمک کرده است.

بازی با تراکتور را چطور می‌بینی؟
بازی سختی در پیش داریم، آنها هم مدعی قهرمانی هستند. ما به دنبال این هستیم با یک پیروزی هم فاصله‌مان را با آنها در صدر بیشتر کرده و هم اینکه هواداران را خوشحال کنیم. این بازی یعنی طی کردن نیمی از راه قهرمانی و شک نکنید برنده آن هستیم.
بیرانوند: وحید را سکه باران کردم

خب از عروسی بگو، صمیمی‌ترین دوستت هم داماد شد؟
واقعا شب خوبی بود، پنج هزار نفر برای عروسی وحید امیری آمده بودند. او آنقدر خوب و محبوب است که همه برای عروسی او آمده بودند. باور کنید خیلی خوش گذشت، یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام بود.

و تو ساقدوش او بودی آن هم در حضور حمید بوحمدان؟
وحید سلطان است، من و او سال‌هاست که با هم هم اتاقی هستیم؛ از نفت گرفته تا پرسپولیس و تیم ملی، در ثانی همشهری هم هستیم. البته حمید از دوستان خوب اوست است و در نفت مسجد سلیمان و یکبار هم در نفت تهران همبازی بودند. من هم برای حمید احترام قائل هستم و از دوستان خوب من است ولی با تمام این اوصاف قرار شد من ساقدوش او باشم .

کادوی عروسی هم که سکه دادی؟
وحید را سکه‌باران کردم (با خنده) هرچه به او بدهیم کم است. من هم به عنوان یک دوست به او سکه هدیه دادم. باور کنید وحید سلطان است.

11نیوز

اخبار مرتبط:

علیرضا بیرانوند | حرکت عجیب و پر تخلف بیرانوند در مسیر رفتن به عروسی وحید امیری ساعت 1 بامداد+تصاویر

اولین پرسپولیسی که به بیرانوند تبریک گفت/ یار قدیمی! + عکس

تصاویری جالب از ماشینی که بیرانوند با آن به باشگاه پرسپولیس رفت

علیرضا بیرانوند از زندگی شخصی وخيابان خوابی به خاطر فوتبال می گوید

آرزوی علیرضا بیرانوند برای مربی پرسپولیسی +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیرضا بیرانوند: وحید را سکه باران کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..