تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گنج‌زاده: خوشحالم از اینکه دل مردم ایران را شاد کردم

کد خبر: ۴۷۲۰۳۶

۱۱۳  بازدید

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش گفت: خوشحالم از اینکه دل مردم ایران و جامعه کاراته را شاد کردم و امیدوارم این روند برای من ادامه داشته باشد.

خبرگزاری فارس: سجاد گنج‌زاده در مورد کیفیت نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان اظهار داشت: با توجه به اینکه نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی به میزبانی فرانسه برگزار می‌شد، کشورهای زیادی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند و به همین دلیل کیفیت فنی مسابقات واقعا در شرایط بسیار بالایی بود. جا دارد ابتدای صحبت‌هایم از شهرام هروی و شهاب سلطانی، کادر فنی تیم‌ ملی در مسابقات جهانی تشکر کنم که در این مسابقات کنار ما بودند و حضور آنها در کسب نتیجه تأثیرگذار بود.

وی در ادامه افزود: متأسفم از اتفاقی که در ساختمان پلاسکو رخ داد. واقعا زمانی که ما در اردوی تمرینی فرانسه بودیم خبر حادثه پلاسکو را شنیدیم واقعا برای ما غم‌انگیز بود. به شدت از این اتفاق ناراحت شدیم و مطمئن هستم که طی این مدت مردم ایران از این حادثه غمگین شده‌اند و تحت فشار روحی روانی هستند. بنده مدال طلایم را به شهدای حادثه پلاسکو اهدا می‌کنم و این کوچک‌ترین کاری است که می‌توانم در برابر جانفشانی‌های آن آتش‌نشانانی که جان خود را به خاطر مردم از دست داده‌اند انجام دهم.

دارنده نشان طلای مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فرانسه در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان پاریس جزو چند رویداد سطح بالا در دنیای کاراته است. خوشحالم از اینکه در ابتدای سال 2017 در نخستین رویداد مهم، مدال طلا کسب کردم. امیدوارم این روند برای من و همه کاراته‌کاهای ایران ادامه داشته باشد. خوشحالم از اینکه دل مردم ایران و جامعه کاراته را شاد کردم. لیاقت کاراته ایران در دنیا بیش از این است و امیدوارم در مسابقات بعدی بزرگی کاراته ایران را به دنیا نشان دهم و کسب مدال طلا در لیگ جهانی کاراته‌وان پاریس بسیار خوشحالم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گنج‌زاده: خوشحالم از اینکه دل مردم ایران را شاد کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..