تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدیده سلتیک؛ خرید تابستانی چلسی

کد خبر: ۴۷۲۰۳۳

۲۹۵  بازدید

آنتونیو کونته که همراه آبی‌های لندن با اقتدار در صدر جدول ایستاده قصد دارد پدیده ۲۰ ساله سلتیک را خریداری کند.

خبرگزاری فارس: طبق بسیاری از مصاحبه‌های مربی‌های جزیره، انتقال یک ستاره از تیم‌های دیگر در ژانویه بسیار سخت خواهد بود. بدیهی است که یک باشگاه، در اواسط فصل بازیکنی را نخواهد فروخت.

کونته که برای جذب مهاجم دوم، از اول تابستان سعی و تلاش کرد و حتی می‌خواست «روملو لوکاکو» از اورتون جذب کند در نهایت به «میچی باتشوایی» از مارسی بسنده کرد اما به نظر می‌رسد هنوز نیازمند خرید دیگری است.

پدیده سلتیک؛ خرید تابستانی چلسی

موسی دمبله، در 38 بازی اخیر برای سلتیک، 20 گل به ثمر رسانده است


چلسی در زمستان بیکار نماند و برای خرید «آلوارو موراتا (رئال مادرید)» و «فرناندو یورنته(سوانسی)» تلاش بسیاری کرد که در نهایت نیز موفق نشد.

اکنون طبق آخرین اخبار، پدیده 20 ساله سلتیک نیز مورد نظر آبی‌ها قرار گرفته است.

موسی دمبله که با درخشش در تیم قهرمان لیگ اسکاتلند و پیشرفت زیر نظر «براندن راجرز» به یکی از آینده‌دارهای فوتبال دنیا لقب گرفته نزدیک به 40 میلیون پوند قیمت دارد.

پدیده سلتیک؛ خرید تابستانی چلسی

کریگ گوردن، خرید احتمالی تابستانی چلسی برای جانشینی بگوویچ


سران چلسی که در جذب وی ناموفق بوده برای تابستان آینده دمبله را زیرنظر گرفته‌اند.

این باشگاه کریگ گوردن سلتیک را نیز برای جانشینی «آسمیر بگوویچ» در نظر گرفته که باید دید آیا در تابستان آینده 2 بازیکن بین این 2 منتقل خواهد شد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدیده سلتیک؛ خرید تابستانی چلسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..