تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از بهترین رمان‌های قرن در بازار کتاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات بوتیمار رمان «زندگی پشت زندگی» نوشته کیت اتکینسون را با ترجمه گروه ترجمه شیراز زیر نظر علی معصومی، منتشر کرد. این کتاب سی‌امین عنوان از مجموعه داستان جهان است که توسط این ناشر چاپ می‌شود.

بهنام حاجی زاده، سارا خداپرست و زهرا فردی مترجمان این کتاب هستند. این کتاب خلاف روش معمول رمان نویسی نشان می‌دهد که می‌توان طور دیگری هم رمان نوشت. این کتاب به نوعی با علیت و شانس، بازی می‌کند. این نویسنده با نوشتن چهار رمان از مجموعه کارآگاهی جکسن برودی چیرگی‌اش را در استفاده از شگردها و تکنیک‌های ساختاری روایی پیچیده نشان داده است.

نویسنده تکنیک‌های ساختاری روایی پیچیده را در رمان «زندگی پشت زندگی» هم به کار گرفته و شیوه غافلگیری و رمان‌های کارآگاهی را با شیفتگی معطوف به شخصیت رمان نویسان ادبی در هم آمیخته است.

کیت اتکینسون در سال ۱۹۵۱ در یورک انگلستان متولد شده است. او در دانشگاه داندی، ادبیات انگلیسی خوانده و رساله دکترای خود را با عنوان داستان کوتاه پسامدرنیستی در زمینه تاریخی آن نوشته است. نخستین رمان او با عنوان «پشت صحنه موزه» موفق شده با پشت سر گذاشتن نویسندگانی چون روی جنکینز برنده جایزه کتاب سال ویت برد شود. پس از این کتاب، اتکینسون پنج رمان دیگر، یک نمایشنامه و یک مجموعه داستان نوشته است. آخرین کتابش هم با عنوان «خدایی در ویرانه‌ها» در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است.

«زندگی پشت زندگی» در سال ۲۰۱۳ برنده جایزه کوستا بوک برای بهترین کتاب سال شد و مجله‌های معتبر آن را در گروه ۱۰ کتاب برگزیده سال ۲۰۱۳ و فهرست بهترین رمان‌های سال قرن ۲۱ معرفی کردند.

این کتاب با ۵۵۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت 4700 تومان منتشر شده است.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از بهترین رمان‌های قرن در بازار کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..