تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دنیامالی حضور قالیباف در شورا برای پاسخگوی به ابعاد پلاسکو را خواستار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد دنیامالی - رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با تاکید بر اینکه باید در خصوص دلایل آتش‌سوزی پلاسکو و اقدامات انجام شده برای پلاسکو بررسی‌های دقیقی به واسطه شورای شهر تهران انجام شود پیشنهاد داد قالیباف شهردار تهران در جلسه آینده شورا در روز یکشنبه حضور پیدا کند تا با حضور شهردار ابعاد حادثه پلاسکو در شورای شهر تهران بررسی شود و به ابهامات و سوالات موجود پاسخ داده شود.

وی بر این نکته تاکید کرد که جلسه یکشنبه آینده در صورت حضور شهردار تهران به صورت علنی برگزار شود.

دنیامالی به بروز برخی ابهامات در خصوص حادثه پلاسکو پرداخت و گفت: با توجه به اینکه آتش‌سوزی طولانی شده بود چرا دستور تخلیه ساختمان صادر نشده بوده است. 

وی همچنین تاکید کرد که دو درصد بودجه آتش‌نشانان از محل درآمد پروانه‌های ساختمانی اختصاص داده نشده بوده است و پیشنهاد می‌شود قالیباف شهردار تهران جهت پاسخگویی به این ابهامات در جلسه روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران حضور پیدا کند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دنیامالی حضور قالیباف در شورا برای پاسخگوی به ابعاد پلاسکو را خواستار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..