تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه حکم‌آباد قزوین سال 96 با مداخله شهرداری تعیین و تکلیف می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدرضا صدیقی صبح امروز در جلسه بررسی و تصویب لایحه بودجه سال 96 شهرداری قزوین اظهار داشت: تعدادی از پروژه‌ها سال‌هاست که بلاتکلیف مانده و از آنجائی که شهرداری هیچ مسئولیت ذاتی در قبال این پروژه‌ها ندارد تا کنون سکوت کرده‌ایم. شهرداری قزوین امروز به منظور رفع مشکلات موجود در برخی از پروژه‌ها وارد شده و امیدواریم با این مداخلات بتوان روند اجرای کار را سرعت بخشید.

عضو شورای شهر قزوین با بیان بلاتکلیفی پروژه حکم‌آباد قزوین تصریح کرد: این پروژه برای شهروندان مشکلاتی ایجاد کرده است چرا که بلاتکلیفی آن به مدت طولانی علاوه بر اشغال پیاده‌رو در خصوص عبور و مرور خودروها نیز مشکل‌آفرین شده است.

صدیقی گفت: متاسفانه در سال 95 هیچ اقدامی درباره اجرای سریع‌تر این برج صورت نگرفته است در حالی که هنوز زمان دقیقی برای تحویل آن مشخص نشده است و شهرداری و مجموعه شهری نمی‌تواند در این خصوص بی تفاوت باشد.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های امروز مدیریت شهری در حوزه مدیریت پروژه‌های عمرانی مسکونی و تجاری وابسته به اجرای این پروژه‌های بلاتکلیف در شهر است. این پروژه سال‌هاست که در مرکز شهر بلاتکلیف مانده و امروز عزم مدیریت شهری بر رفع سریع این مشکل از دامن شهر است.

عضو شورای شهر قزوین افزود: شهرداری به زودی در روند اجرای این پروژه مداخله خواهد کرد و در صورتی که سرمایه‌گذار همت مساعدی در تعیین و تکلیف این پروژه نداشته باشد با سرمایه گذار وارد مذاکره خواهیم شد.

وی گفت: اگر احساس کنیم سرمایه‌گذار توان ادامه پروژه را ندارد مدیریت شهری به طور مستقیم وارد عمل خواهد شد و تلاش می‌کنیم این پروژه هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد. شهروندان امروز از روند اجرای این پروژه ناراضی هستند و با وجود این که شهرداری در این باره مسئولیتی ندارد ولی با جدیت پیگیر رفع این معضل در شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه حکم‌آباد قزوین سال 96 با مداخله شهرداری تعیین و تکلیف می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..