تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنگنه از نماینده منتقد IPC شکایت کرد

وزارت نفت از نماینده منتقد IPC شکایت کرده و به نظر می رسد ادعای وزارت نفت مبنی بر این است که سخنان این نماینده مجلس در حد و حدود نمایندگی نبوده است.

به گزارش تسنیم، صبح امروز نامه احضاریه ای در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده که نشان می دهد وزارت نفت از «هدایت الله خادمی» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شکایت کرده است.

پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از این است که این شکایت در خصوص انتقادات این نماینده مجلس از الگوی جدید قراردادهای نفتی بوده است.

خادمی در گفت‌وگو با تسنیم در این خصوص گفت: "شکایت شده که آیا حرف‌هایی که در انتقاد به IPC زده‌ام در حد و حدود اختیارات نمایندگی بنده بوده یا خیر؛ که در این خصوص فردا صبح به هیئت رئیسه مجلس مراجعه می کنم و توضیحات لازم را ارائه خواهم داد."

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار داشت: "اینکه وزیر نفت شکایتی را از بنده بابت انتقادهایم کرده عجیب و جالب است، نماینده مجلس اگر از مسائلی که پیش بینی می کند به ضرر منافع ملی ختم می شود انتقاد نکند که دیگر نماینده مردم نیست."

وی افزود: "به هر حال من بر مواضع منتقدانه خود در خصوص الگوی جدید قراردادهای نفتی هستم و همچنان معتقدم که این الگو ایرادات اساسی دارد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنگنه از نماینده منتقد IPC شکایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..