تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام سازمان تبليغات اسلامی به مناسبت دهه فجر

کرمان؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام مهدی عربپور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت درسالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بار دیگر گرامی می داریم یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی را که در برابر استبداد و استعمار ایستاد و همچنین یاد فداکاری ها و ایثارگری شهیدانی که برای اعتلای کلمه حق و دفاع از کشور اسلامی و حقوق حقه ملت و آزادی، جان ارزشمند خود را فدا کردند؛ سپاس و درود خود را نثار مردمان پاک سرشتی می کنیم که یاور همیشگی انقلاب بوده و برای حفاظت از دستاوردهای آن از هیچ مجاهدت و جانبازی فروگذار نکردند.

وی افزوداینک در آستانه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی فداکاری ها، مجاهدت ها، پایمردی ها و تلاش های مردم و مسئولین را در بارور شدن این درخت سرسبز می ستایيم و فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به عموم ملت ایران تبریک می گویيم.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام سازمان تبليغات اسلامی به مناسبت دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..