تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاسیاس: هو شدن رونالدو را درک نمی‌کنم

کد خبر: ۴۷۱۹۵۳

۵۷۲  بازدید

دروازه‌بان پورتو اظهار کرد درک نمی‌کند چرا هواداران رئال‌ مادرید کریستیانو رونالدو را هو می‌کنند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، ایکر کاسیاس به برنامهEl Transistor  دعوت شد و درباره آینده‌اش، کریستیانو رونالدو، تیم‌ ‌ملی، عکس بحث برانگیز آلوارو آربلوئا، کیلور ناواس و جانلوییجی بوفون صحبت کرد.

دروازه‌بان پورتو گفت‌: می‌خواهم یک سال دیگر در پورتو بمانم. از بودن در این تیم خیلی راضی هستم. رقابت در پورتو متفاوت است. ۱۸ تیم در لیگ پرتغال حضور دارند و رقابت میان پورتو و بنفیکا مانند رقابت رئال‌ مادرید و بارسلونا در اسپانیاست.

کاسیاس در ادامه افزود: با گذشت زمان هر بازیکنی به نحوی که دوست دارد از فوتبال خداحافظی می‌کند. هنوز قصد ندارم این کار را انجام بدهم. هنوز هم تیم‌ ‌ملی را ترک نکردم. اگر سرمربی مرا به تیم‌ ‌ملی فرا بخواند، حتما بازی خواهم کرد. یولن لوپتگی (سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا) ترجیح داد دروازه‌بان دیگری را انتخاب کند و به بحث رسانه‌ای پایان بدهد. به نظرم کار درستی انجام داد. اگر قرار باشد نیمکت نشین باشم به تیم‌ ‌ملی بازنمی‌گردم چون مشکل ساز خواهد شد.

دروازه‌بان اسپانیایی به حمایت از کیلور ناواس (دروازه‌بان کنونی رئال مادرید) پرداخت و گفت‌: او فصل گذشته برای مادرید فوق‌العاده‌ عمل کرد. برایم عجیب است چرا بالاتر از بوفون در میان بهترین‌ها قرار نگرفت. بوفون الگویی برای همه دروازه‌بان‌ها به شمار می‌رود و منحصر به فرد است.

کریستیانو رونالدو در چند بازی اخیر توسط تماشاگران مادریدی هو شده است. کاسیاس در این‌باره اظهار کرد: انتظارات از رونالدو زیاد است. او در حال‌ رقابت با لیونل مسی است و بهترین بازیکن جهان محسوب می‌شود. به عنوان یک مادریدی درک نمی‌کنم چرا باید هو شود. او جایزه بهترین بازیکن را دریافت کرد. اگر انتظار داشته باشند رونالدو در هر دو یا سه گل بزند، دیوانگی است. باید به او کمک کرد. باشگاه باید به حمایت از بازیکنانش بپردازد. رونالدو باید به تلاش خود برای بهترین بازیکن جهان بودن ادامه‌ بدهد.

آربلوئا برای تبریک تولد ژوزه مورینیو عکسی را منتشر کرد که در آن علاوه بر سرمربی پرتغالی و خودش، کاسیاس نیز حضور داشت. دروازه‌بان اسپانیایی در این رابطه گفت: زمانی که این عکس را دیدم خندیدم. می‌دانم آربلوئا چگونه است. با او در ارتباط نیستم. دوستی من و آربلوئا پیش از آن ضربه به پایان رسیده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاسیاس: هو شدن رونالدو را درک نمی‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..