تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همخوابی دو برادر دانش آموز با معلم زن جوان آمریکایی

همخوابی دو برادر دانش آموز با معلم زن جوان آمریکایی

همخوابی دو برادر دانش آموز با معلم زن جوان آمریکایی 

معلم زن جوان آمریکایی به همخوابی با دو پسر نوجوان که هر دو با هم برادر هستند متهم شده است. در آمریکا امثال این اخبار هر روزه به گوش می رسد. 

همخوابی دو برادر دانش آموز با معلم زن جوان آمریکایی

آلتیک بریانه معلمی که در ایالت یوتا آمریکا با دانش آموزان خود رابطه نامشروع برقرار می‌کرد پس از مدتی کوتاه از زندان آزاد شد. بیشتر قربانیان این معلم از گفتن اتفاق تلخی که برای آنها در مدرسه افتاده بود خودداری می‌کردند اما دو برادر ۱۶ و ۱۷ ساله که طعمه بریانه شده بودند با مراجعه به پلیس از شکنجه‌های این معلم پرده برداشتند.

این معلم در بازجویی‌های خود گفته است از این عمل پشیمان نیست!تمامی افرادی که در این مدرسه کار می‌کردند از رابطه‌های نامشروع بریانه با دانش آموزانش باخبر بودند اما پس از به دام افتادن او هرگونه اتهام وارده را رد کردند.

همخوابی دو برادر دانش آموز با معلم زن جوان آمریکایی

 به گزارش پارس ناز مادر این دو فرزند که از حکم تبرئه شدن معلم متجاوز به‌شدت عصبانی شده بود گفت: قرار بود بریانه ۳۰ سال در زندان بماند تا شاید مرهمی باشد بر دل‌هایمان ولی تعجب می‌کنم که چرا در دادگاه تجدیدنظر حکم به تبرئه شدن وی صادرشده است.

دانش‌آموزانی که مورد آزار و اذیت قرارگرفته هم‌اکنون به علت افسردگی حاد در بیمارستان بستری هستند. بحران اخلاقی در سیستم آموزشی آمریکا خبر تازه نیست، پایگاه اینترنتی word net daily در گزارشی جنجالی نام بیش از ۴۰ معلم فاسد که در مدارس خود اقدام به آزار دانش آموزان را کرده‌اند افشا کرده است و خبر از فساد بزرگ اخلاقی در مدارس آمریکا داده است.

مطالب مرتبط :

پخش فیلم رابطه جنسی خانم معلم همزمان با 4 دانش آموز

رابطه جنسی خانم معلم به دانش آموزانش

همخوابی معلم زن تگزاسی و پسر 13 ساله به بارداری انجامید

رابطه جنسی خانم معلم و دانش آموز در حمام مدرسه

رابطه جنسی خانم معلم 22 ساله با پسر 13 ساله

رابطه جنسی خانم معلم با دانش آموز 15 ساله اش

رابطه جنسی خانم معلم 24 ساله با دانش آموزان دبیرستانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همخوابی دو برادر دانش آموز با معلم زن جوان آمریکایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..