تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر 122 کیلویی که روز عروسی مانکن شد

دختر 122 کیلویی که روز عروسی مانکن شد

دختر 122 کیلویی که روز عروسی مانکن شد 

دختر 122 کیلویی برای روز ازدواج خود برنامه ریزی کرد تا در انتها به وزن ایده آل خود رسید و مانند یک مانکن زیبا و خوش اندام شد. کم نیستند افرادی که نامشان به دلیل اراده بالا در کم کردن وزن و رسیدن به تناسب اندام در گوشه کنار دنیا برده می شود. این گروه افراد در حقیقت انگیزه بخش کسانی هستند که برای کاهش وزن و لاغری تلاش می کنند.

تا قبل از این زنان و مردان موفق در این زمینه را بارها به شما معرفی کرده ایم ، مردی که به خاطر دخترش لاغر شد و زنی که از لج همسرش بخشی از وزن خود را کم کرد حالا میخواهیم از دختری بگوییم که به خاطر ازدواج نیمی از وزن خود را کم کرده است.

دختر 122 کیلویی که روز عروسی مانکن شد

“جنیفر گلینلی” ۲۶ ساله اهل لیورپول این روزها تیتر یک وب سایت ها و مجلات مطرح دنیا را به خود اختصاص داده است ، دختری که وزن بالایی از دست داده است حالا برای ازدواج آماده شده .

دختر 122 کیلویی که روز عروسی مانکن شد

 به گزارش پارس ناز او در مصاحبه خود با مجله PEOPLE میگوید در دوران دبیرستان و نوجوانی سایز و وزن متوسطی داشتم اما بعد از رفتن به دانشگاه سبک زندگی و عادات غذایی من به کل تغییر کرد تا جایی که یک آن به خودم آمدم و متوجه شدم ۱۲۲ کیلو و زن دارم.

او در ادامه می گوید مدت ها بود که به دلیل اضافه وزن اعتماد به نفس خود را از دست داده بودم و به کاهش وزن و تناسب اندام فکر میکردم اما تصمیم و اراده قوی نداشتم تا وقتی که برای گذراندن تعطیلات سال ۲۰۱۵ به همراه خانواده ام سوار هواپیما شدم. سایز من متناسب با کمربند صندلی هواپیما نبود و باید یک رابط برای بزرگتر شدن کمربند صندلی من نصب می شد،خجالت کشیدم

و متوجه وضعیت ناسالم خود شدم از همان روز تصمیم گرفتم تا برای لاغر شدند برنامه درستی داشته باشم.ماه می سال ۲۰۱۵ به کلینیک رژیم درمانی و کاهش وزن مراجعه کردم تا برنامه غذایی و رژیم لاغری خود را دریافت کنم. تا پیش از آن هرگز صبحانه نمی خوردم و وعده ناهار و شام من اغلب پر بود از اسنک و غذاهای آماده مضر ولی بعد از مشاوره با یک متخصص تغذیه همه چیز تغییر کرد و همان تغییر باعث شد تا من بیش از ۶۰ کیلو از وزن خود را کم کنم.

هرگز نمیتوانستم تصور کنم روزی به این زیبایی شوم و بتوانم به اندام ایده آل برسم. نامزدم مدام مراسم ازدواج را به تاخیر می انداخت اما حالا که من به تناسب اندام رسیده ام قصد داریم مراسم ازدواجمان را برگزار کنیم .جنیفر با خنده می گوید :یکی از دلایل اصلی لاغر شدن من این بود که بتوانم ازدواج کنم و یک عروس زیبا باشم.

مطالب مرتبط :

انگیزه جالب خانم 140 کیلویی برای لاغر شدن + عکس

این زن 300 کیلویی برترین زن در زمینه لاغری شناخته شد

یکی از چاق ترین دختر جهان در حال کاهش وزن است +تصاویر

دغدغه تناسب اندام و لاغری در زنان افغان + عکس

اندام دختر لاغر 20 کیلویی و عاقبت کارش +عکس

تصاویر زن چاق ولی زیبایی که آرزو دارد مدل شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر 122 کیلویی که روز عروسی مانکن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..