تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد پیام نور از امروز

توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد پیام نور از امروز

جامعه > مشکلات مردم - کارت شرکت در آزمون پیام نور و برگه راهنمای شرکت در جلسه از ساعت 11 امروز سه شنبه 12 بهمن ماه 95 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران در مورد کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سوال داشتند که در این باره حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده کارت شرکت در این آزمون و برگه راهنمای شرکت در جلسه از ساعت 11 امروز سه شنبه 12 بهمن ماه 95 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و لذا داوطلبان می‌توانند از ساعت 11 امروز لغایت ساعت 24 روز پنجشنبه 14 بهمن 95 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و اطلاعات ثبت‌نام نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون و برگه راهنمای مذکور اقدام کنند.

به گفته وی، فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 دقیقه صبح آغاز خواهد شد و درهای ورودی حوزه‌های اصلی امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
وی ادامه داد: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته‌های مختلف یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سوال که در آن مجموعه سوالات دروس رشته‌های امتحانی درج شده داده می‌شود و داوطلبان ضرورت دارد در زمان مشخصی که در برگه راهنمای آزمون درج شده و همچنین در جلسه امتحان از طریق بلندگو اعلام می‌شود بر روی دفترچه آزمون نیز ثبت شده نسبت به پاسخگویی اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور دوره بهمن‌ماه 33 هزار و 800 نفر می‌باشد و نتایج نهایی این آزمون دهه دوم اسفند 95 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.


46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد پیام نور از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..