تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعبه شاهرود بيمه البرز افتتاح شد

همزمان با فرا رسيدن دهه فجر، شعبه شاهرود بيمه البرز با حضور مديرعامل و اعضاي هيات مديره اين شركت افتتاح شد.

به گزارش شمانیوز ، مديرعامل اين شركت پس از افتتاح شعبه شاهرود در گفت و گو با خبرنگاران با برشمردن مزيت‌هاي اقتصادي،‌ اجتماعي و فرهنگي شهرستان شاهرود گفت: بيمه البرز در تمامي مراكز استان‌ها شعبه دارد و اميدواريم با افتتاح شعبه در شهرستان‌ها بتوانيم به ترويج فرهنگ بيمه در سطح كشور كمك كنيم.
سيد رسول تاجدار با بيان اينكه بيمه البرز رتبه سوم توليد حق بيمه را در بين شركت هاي بيمه به خود اختصاص داده است، ‌اظهار داشت: بيمه البرز از شركت هاي بيمه بسيار خوشنام در كشور است كه گواه آن كسب مقام اول مشتري‌مداري طي ۹ سال متوالي است.
وي افزود:‌ بيمه البرز در شاخص‌هاي زيادي همچون توانگري مالي،‌ شفافيت مالي و استفاده از فناوري اطلاعات رتبه اول را در صنعت بيمه دارد و نسبت خسارت شركت از ميانگين صنعت بيمه كشور پايين‌تر است.
مديرعامل بيمه البرز به سهم ناچيز بيمه‌هاي زندگي در ايران اشاره كرد و گفت:‌ سهم بيمه هاي عمر و زندگي در سبد پورتفوي در جهان بسيار بالاتر از ايران است هرچند طي چهار سال گذشته سهم بيمه هاي عمر در كشور ۴۰۰ درصد رشد داشته است اما با ميانگين جهاني فاصله زيادي داريم. بر همين اساس و با هدف افزايش اين سهم بيمه البرز به زودي بيمه نامه جديدي با عنوان بيمه " چترا" را عرضه خواهد كرد.
به گفته مديرعامل بيمه البرز وجود يك بازار رقابتي واقعي سبب تكامل و رشد شركت‌هاي بيمه مي‌شود كه در چنين بازاري ارزان فروشي جايي ندارد بلكه رقابت بر سر توانگري مالي و توان ايفاي تعهدات شركت هاي بيمه است.
وي ادامه داد: خوشبختانه بيمه البرز به دليل برخورداري از نيروي انساني متخصص و حرفه‌اي و توانگري مالي در ايفاي تعهدات خود مشكلي ندارد و خسارت هاي بيمه گزاران خود را سريع و دقيق پرداخت مي كند.
مديرعامل بيمه البرز اعلام كرد:‌ بيمه البرز خوشبختانه در بيمه‌هاي تخصصي آتش سوزي،‌ باربري و انرژي سهم بسيار خوبي در صنعت بيمه كشور دارد كه بر همين اساس سهم بيمه هاي آتش سوزي و باربري بيمه البرز از كل صنعت به ۲۰ درصد مي رسد و در بخش انرژي نيز رتبه دوم را داراست.
تاجدار همچنين با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزي پلاسكو و تسليت به خانواده هاي شهداي آتش‌نشان و ديگر درگذشتگان اين حادثه ابراز اميدواري كرد اين حادثه تلخ براي جامعه تبديل به تجربه اي براي آينده شود تا مردم و اصناف نسبت به بيمه كردن اموال و دارايي هاي خود اقدام كنند.
مديرعامل بيمه البرز ادامه داد: ۱۱ واحد تجاري پلاسكو تحت پوشش بيمه آتش سوزي بيمه البرز هستند كه در حال پرداخت خسارت به زيان‌ديدگان هستيم و تا كنون دو ميليارد ريال خسارت پرداخت كرده‌ايم.
وي با بيان اين‌كه ضريب پوشش ملي در بخش اموال و دارايي بسيار پايين است،‌يادآور شد: سهم بيمه‌هاي آتش سوزي در كل كشور فقط ۵.۵ درصد از كل سبد پورتفوي بيمه اي و در حدود ۱۰ هزار ميليارد ريال است كه ۶۵ درصد آن را هم بيمه مرهونات بانكي كه اجباري است تشكيل مي دهد.
به گفته مديرعامل بيمه البرز كم بيمگي از آفت هاي صنعت بيمه و يك معضل در كشور است چون مردم و به تبع آن اصناف و كسبه يا اموال خود را به قيمت واقعي بيمه نمي كنند يا بخشي از اموال خود را اصلا بيمه نمي كنند كه اين مساله تهديدي براي جامعه است چون پس از وقوع حوادث ملي همچون پلاسكو يا بلاياي طبيعي احتمالي، كل كشور دچار بحران مي شود.
محمدرضا تقوايي،‌ رييس هيات مديره بيمه البرز نيز اعلام كرد:‌ بيمه البرز با هدف ارايه بهترين خدمات بيمه اي به تمام هموطنان كشور درصدد است شعب بيشتري در شهرستان هاي سراسر كشور تاسيس كند.
وي افزود:‌همچنين بيمه البرز در با تاسيس دفاتر نمايندگي در تمام شهرستان هاي بيش از ۳۰ هزار نفر جمعيت، آماده خدمت رساني به هموطنان است در حالي كه اين رقم در گذشته بالاي ۵۰ هزار نفر بود.

منبع:روابط عمومي بيمه البرز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعبه شاهرود بيمه البرز افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..