تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شامپانزه ها رئیس قدرتمند خود را خوردند+ عکس عجیب

شامپانزه ها رئیس قدرتمند خود را خوردند+ عکس عجیب

محققان سنگالی پس از انجام تحقیقات اعلام کردند که حمله شامپانزه ای که رئیس خود را در سال 2013 کشته و خورده است تحقیق کردند و این رویداد را پدیده ای نادر عنوان کردند .

" دانشمند " میشل سادیاکو" بیان کرد که این اتفاق بسیار نادر است شامپانزه ها دشمنان شان را می کشند اما کشتن Killing همنوع پدیده ای باورنکردنی است .
" فودوکو" نام شامپانزه قربانی است . در تصاویر گرفته شده توسط دوربین های مداربسته دیده می شود که "فودوکو" در پی درگیری بر سر یکی از شامپانزه های ماده از گروه بیرون کشیده و پس از انکه توسط گله خود کشته شده و بخش هایی از بدنش نیز خورده می شود.
" فودوکو" زمانی رئیس 30 شامپانزه در جنوب شرقی سنگال بوده و از قدرت بالایی برخوردار بوده است .
یکی دیگر از محققان نیز اعلام کردکه همنوع خواری درمیان شامپانزه ها تبدیل به پازلی لاینحل شده است و ما سعی داریم تا علت اصلی این حادثه Incident را بیابیم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شامپانزه ها رئیس قدرتمند خود را خوردند+ عکس عجیب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..