تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۶ هزار واحد مسکن مهر پردیس تحویل داده می شود

۲۶ هزار واحد مسکن مهر پردیس تحویل داده می شود

رکنااقتصادی: محسن نریمان مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدیداظهار کرد: در دهه فجر واحدهایی از مسکن مهر شهر جدید پردیس را افتتاح می‌کنیم. البته در این شهر ۲۶ هزار واحد را آماده کرده‌ایم که در صورت تامین آب، برق و گاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: در فازهای مختلف پردیس برای اعتمادسازی مردم واحدها را تحویل می دهیم؛ زیرا وقتی در یک محله به طور مثال هزار واحد آماده می‌شود مردم اعتماد می‌کنند و سهم آورده خود را تکمیل می‌کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که هم‌اکنون در فازهای مختلف پردیس واحدها در حال آماده سازی است، گفت: در هشتگرد، پرند، سهند، صدرای شیراز و اندیشه تا پایان سال جاری واحدهایی را افتتاح خواهیم کرد.
نریمان پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در کل کشور را ۹۳ درصد عنوان و تاکید کرد: کسانی که با امور عمرانی آشنایی دارند می‌دانند وقتی پروژه‌ای به بالای ۹۳ درصد رسیده قطعا با کمک و تعامل می‌تواند به ۱۰۰ درصد برسد.
وی به موانع ایجاد شده در روند تکمیل پروژه مسکن مهر اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر به دلیل مقیاس بزرگ آن با مشکلات و موانع حقوقی بسیاری مواجه شد. دعواهای تعاونی‌ها، مسائل حقوقی، افتادن پرونده‌ها به جریان رسیدگی در قوه قضاییه از جمله این موارد است. البته در این موارد هم ما ساکت نمی‌نشینیم و به نفع متقاضیان وارد می‌شویم؛ البته به شرطی که متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز خدمات زیربنایی و انشعابات را آماده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۶ هزار واحد مسکن مهر پردیس تحویل داده می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..