تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گسترش شبکه پروازی و افزایش فرکانس پروازها

هواپیمایی #ماهان ایر رکورد جابجایی 145 هزار مسافر ترانزیت را در سال کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری میزان، سمینار فرصت های گردشگری آلمان به میزبانی هواپیمایی ماهان ایر در تهران برگزار شد.

مدیرکل بازاریابی و توسعه فروش ماهان ایر در این مراسم گفت: سال گذشته توانستیم 145 هزار مسافر ترانزیت را از شرق آسیا به اروپا و بالعکس ببریم و این یک رکورد برای ماهان ایر به حساب می آید و در صدد افزایش مسافران ترانزیت هستیم.

حسینی گفت: ماهان ایر اولین شرکتی بود که ایرباس 321 را وارد کشور کرد و در حال حاضر هواپیماهای مدرن ایرباس 340 در ناوگان هواپیمایی ماهان ایر فعال هستند.

وی گفت: در سال 2016 پروازهای مستقیم به مسکو، کیف، کپنهاگ و پاریس را راه اندازی کردیم و قصد داریم تا در سال 2017 پروازهای مستقیم به باکو، بارسلون و لاهور را شروع کنیم.

مدیر بازاریابی ماهان ایر افزود: به زودی تعداد پروازهای ماهان به کابل به 5 پنج پرواز در هفته افزایش می یابد و تعداد پروازها در مسیر پاریس، کپنهاگ، دوسلدورف و میلان نیز افزایش خواهند داشت.

حسینی با بیان اینکه ماهان ایر از سال 2002 به آلمان پرواز می کند گفت: در حال حاضر دو پرواز هفتگی به مونیخ و سه پرواز هفتگی به دوسلدورف داریم که تعداد پروازها به دوسلدورف در تابستان به 4 پرواز هفتگی افزایش می یابد و ماهان ایر در سال گذشته 70 هزار مسافر را به آلمان برده است.

وی در خصوص سرویس های ویژه ماهان ایر گفت: تخفیف های ویژه برای مسیرهای اروپایی در نظر گرفته شده و همچنین مسافران کلاس تجاری ماهان در مسیرهای شرق آسیا و اروپا می توانند از سرویس Fast Track برای تردد به فرودگاه استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گسترش شبکه پروازی و افزایش فرکانس پروازها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..