تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی وارد استان البرز شد+ برنامه‌ها

Rohani Entered Alborz Province روحانی وارد استان البرز شد+ برنامه‌هابه گزارش آسمونی:

رئیس‌جمهور برای افتتاح چند پروژه مهم صنعتی و تولیدی استان البرز وارد این استان شد.

حسن روحانی همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برای افتتاح چند پروژه مهم صنعتی و تولیدی استان البرز وارد این استان شد.

3 پروژه بزرگ صنعتی شامل افتتاح خط تولید فروکتوز، گلوگز و گلوتن ذرت و فاز توسعه ذخیره‌سازی و نگهداری غلات در سیلو با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

چند پروژه صنعتی و تولیدی دیگر هم همزمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

اعتبار این طرح‌ها 10 هزار و 70 میلیارد تومان اعتبار است. معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، رئیس سازمان استاندارد و جمعی دیگر از مسئولان رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

منبع: مشرق نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی وارد استان البرز شد+ برنامه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..