تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاری به موضع گیری روسای جمهور آمریکا نداریم

امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه افتتاح مرکز پزشکی هایپربار نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کنگره آمریکا قانونی را می خواهد ابلاغ کند که به رئیس جمهور اجازه اقدام پیش‌دستانه علیه ایران می دهد، نظر شما دراین باره چیست؟، اظهار داشت: در ارتباط با دفاع، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در کنار آنان نیروی دریایی راهبردی ارتش خیلی با مسائل و موضع گیری های این رئیس جمهور و آن رئیس جمهور کار ندارند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال ارتقاء توان دفاعی کشور هستیم، گفت: هر روز توانمان بالاتر می رود و در همه ابعاد پیشرفتی که نیروهای مسلح داشته اند، چشمگیر است.

امیر دریادار سیاری پیشرفت نیروهای مسلح را نشان دهنده اهمیت دفاع عنوان کرد و افزود: هر کسی هر موضعی بگیرد، برای ما مهم نیست و توان دفاعی کشور بالا است تا در مقابل هر تهدیدی ایستاده و به آن جواب می دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاری به موضع گیری روسای جمهور آمریکا نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..