تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از فاز دوم بلوار آیت الله بروجردی تا پایان سال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ذاکریان،سخنگوی شورای شهر با اشاره به پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی،خاطرنشان کرد: این پروژه شامل سه فاز بوده که فاز نخست آن از خیابان انسجام تا میدان مرجعیت است، فاز دوم آن از میدان مرجعیت تا شهرک قدس و فاز سوم آن ن از شهرک قدس تا پردیسان است، که فاز دوم در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه فاز 2 پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: فاز سوم این پروژه نیز در ابتدای سال 96 به پایان می‌رسد.

 ذاکریان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌یک از پروژه‌ها هیچ مشکلی ندارند، تصریح کرد: بحث تملک و رفع معارضات تأسیساتی از جمله مشکلات این پروژه‌ها است که بحمدالله برطرف شده است.

سخنگوی شورای شهر قم پروژه تقاطع غیرهمسطح 15 خرداد را مورداشاره قرار داد و گفت: تأخیر این پروژه به دلیل پیمانکار اسبق پروژه بود که قبل از سازمان توسعه و عمران شهرداری مسئولیت اجرای این پروژه را بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه تنها بخش روگذر پروژه توسط پیمانکار سابق انجام‌شده است، تصریح کرد: باقی بخش‌های این پروژه به عهده شهرداری است، که به‌احتمال‌زیاد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

ذاکریان پروژه‌های کلیدی و مهم شهر قم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: پروژه‌های مقداد، 15 خرداد و مدافعان حرم از جمله پروژه‌های مهم شهری است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

سخنگوی شورای شهر قم با توجه به این که پروژه‌های عمرانی به‌خوبی مدیریت می‌شوند و شتاب خوبی داشته‌اند،ابراز امیدواری کرد با جدیت و پشتکار هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از فاز دوم بلوار آیت الله بروجردی تا پایان سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..