تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه کاریکاتور با موضوع داعش دلقک در اردبیل

ساعت: 11:13 منتشر شده در مورخ: 1395/11/12 شناسه خبر: 1022069

مجموعه اثار "سهراب خیری" کاریکاتوریست اردبیلی با موضوع خفت و خواری گروه تروریستی داعش در نگارخانه ز اردبیل به نمایش عموم گذاشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ابصارخبر، نمایشگاه داعش دلقک مجموعه آثار "سهراب خیری " هنرمند اردبیلی در رابطه با خفت و خواری گروه تروریستی داعش  در نگارخانه حوزه هنری اردبیل به نمایش عموم گذاشته شد.

این نمایشگاه که با حضور رجبی مسئول حوزه هنری اردبیل،غیبی رئیس هلال احمر استان،شکیبا مدیرعامل موسسه ققنوس و جمعی از علاقمندان به کاریکاتور افتتاح شد، با مشارکت حوزه هنری اردبیل،سازمان هلال احمر و بسیج هنرمندان برگزار شده است.

عکاسان افتخاری:مجید ممی نژاد و فرهود خلیلی نسب و سمین حبیبی

نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش نمایشگاه کاریکاتور سهراب خیری با موضوع داعش

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه کاریکاتور با موضوع داعش دلقک در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..