تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ کشته و زخمی در تصادف محور سوادکوه +تصاویر

ساعت: 10:11 منتشر شده در مورخ: 1395/11/12 شناسه خبر: 1022436

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: تصادف در محور سوادکوه یک کشته و هشت زخمی برجای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوادکوه آنلاین، جهانگیر آذری در گفت‌وگویی اظهار کرد: عصر دوشنبه تصادف دو دستگاه خودرو نیسان با دو دستگاه پراید و یک تریلی در فاصله ۵۰۰ متری به پایگاه جوارم از زیراب به شیرگاه یک کشته و هست مجروح برجای گذاشت.


وی افزود: یکی از سرنشینان پراید متاسفانه در دم جان سپرد که با حضور امدادگران پایگاه جوارم در محل حادثه با استفاده از دستگاه ست نجات جسد را خارج کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه در پایان گفت: هشت مجروح سانحه توسط اورژانس و امدادگران هلال احمر به بیمارستان شهدا زیراب انتقال داده شدند.

ا کشته و 8 زخمی در تصادف محور سوادکوه ا کشته و 8 زخمی در تصادف محور سوادکوه

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ کشته و زخمی در تصادف محور سوادکوه +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..